Workshop [Marketing] - Branding and Positioning Strategy on the Market

#FORMAT

The Workshops represent interactive sessions focusing on the transfer of knowledge through experience exchange. The sessions, with up to 3 speakers, take place in the form of 15-minutes presentations, focused on case studies, examples of good practice, analyze, and are followed by interactive sessions of moderate questions and responses. The sessions with 4 to 5 speakers take place in the form of an interview on stage, followed by moderate questions and responses. Question and answer sessions last for at least 40 minutes, thus enabling those in the room to adapt the content of these sessions to their specific problems and concerns, increasing the usefulness and relevance of these sessions.

#TOPICS

- who are your customers, how your clients behave, how your clients buy and decide , what interests and needs your clients have, how your clients decide, how to develop customer relationships, how to meet your clients' expectations, management customer relationships, customer loyalty and loyalty

#TOPIC and CONTEXT*

 

#QUESTIONS to which the speakers’ presentations will give answers

​# RESOURCES*


It is required for at least Professional Development access type in order to participate in this session, but those who have access to Business Development access vouchers can also participate.

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
List of speakers

Owner, The Marks

Director de marketing în companii importante românești ca Policolor, Murfatlar sau TVR, partener Trout & Partners pentru birourile din București, Chișinău și Viena. Experiența sa numără 11 premii Effie, start-up-ul și dezvoltarea unor agenții de advertising importante și lansarea și poziționarea unor branduri cunoscute românești. În echipa Marks, Iulian Pădurariu activează ca și consultant de marketing asociat. Iulian este un om care gândește simplu. Îi reușește asta fără efort. Tocmai datorită acestui fapt el spune că n-a muncit decât o singură dată-n viață, atunci când a prăjit cartofi la McDonald’s la Piața Unirii. De atunci a făcut totul cu pasiune. După ce a lucrat timp de 7 ani ca și angajat în companii românești, în 2005 a deschis la București biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout, unul dintre cei mai renumiți strategi de business. Din 2008 coordonează activitatea Trout&Partners pentru Europa Centrală și de Est, de la biroul din Viena. Încă păstrează legătura cu România, atât pentru clienții Marks, cât și pentru prieteni și familie, dar și pentru a susține diferite discursuri sau workshopuri în cadrul unor proiecte educaționale precum Business Design Academy sau Outliers Lab. Iulian iubește muzica pe care nu numai că o ascultă, dar o și mixează. Și fiindcă locuiește în Austria a dezvoltat o dulce dependență de sporturile de iarnă pe care le practică pentru a se relaxa.

Read more

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Read more

Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom

Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.

Read more