Mihaela Mureșan

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croația, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Este pasionată de branding, neuromarketing și de business în general. O interesează motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. De-a lungul carierei a ținut traininguri de marketing și comunicare și a format echipe, a fost purtător de cuvânt al IKEA România și a coordonat sute de campanii de comunicare. Crede cu tărie că un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solidă, care să fundamenteze strategia de comunicare.
Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și tocmai de aceea, din iunie 2016 de când a părăsit compania IKEA a lansat Brand Essence si practică consultanță pe marketing și branding pentru companii care vor să
crească.
Din proiectele si clientii Brand Essence amintim: Tria Alfa, Elegance Decor, Brow Bar&More, World Class, Micul Fermier, GoVeggie.ro, Exquisite, Doraly Marketplace, etc.
Puteti citi mai multe despre ea și proiectele ei pe site-ul www.brandessence.ro.