Îmi vor fi restituiți banii în cazul în care evenimentul nu va mai avea loc?
Bineînțeles, banii vor fi restituiți tuturor participanților plătitori în cazul în care evenimentul nu se va mai desfășura. Solicitările de restituire pot fi trimise la adresa admin@businessdays.ro și krisztina.talmacs@businessdays.ro. În cazul acesta se anulează înscrierea la eveniment. Tuturor participanților care vor opta pentru aceasta varianta li se va returna integral suma achitata in termen de 7 zile lucrătoare după solicitarea scrisa.
Biletul achiziționat pentru evenimentul anulat sau amânat poate fi folosit la un alt eveniment marcă Business Days. Solicitarea poate fi trimisă la adresa admin@businessdays.ro înainte de eveniment cu cel puțin 48 de ore. Se achita diferența de preț, daca este cazul prin banca sau cu numerar la fata locului.
Dacă mă înscriu în ultima zi înainte de eveniment, cum pot realiza plata?
Dacă te înscrii la eveniment în ultima zi înainte de eveniment, te rugăm să prezinți ordinul de plată la Recepția evenimentului de la fața locului. În cazul în care nu ai reușit să efectuezi plata, se poate să plătești taxa de participare la Recepția evenimentului, secțiunea Încasări și Facturi, atât în numerar cât și cu cardul.
Cum pot verifica dacă plata taxei de participare a fost efectuată?
Imediat după efectuarea plății, vei primi un e-mail de confirmare a plății. Dacă în termen de 48 de ore de la efectuarea plății nu ai primit răspunsul nostru, ne poți contacta telefonic la numărul 0-751-060310 (Maria Nica) sau / ori 0-745-652220 (Adrian Iacob), sau prin e-mail la adresa: admin@businessdays.ro
Care este modalitatea de plată?
Efectuarea plății se poate face atât prin transfer bancar de la orice bancă din țara sau prin internet banking, cât și prin depunere de numerar la una din sucursalele Băncii BCR din țară, în contul:
Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online – ADESCO
Cod de înregistrare fiscală: 27106055, Număr de registru special al Asociaților: 55/23.06.2010
Codul IBAN: RO82 BACX 0000 0006 7782 0000, deschis la Unicredit,
Reprezentând: * Numele evenimentului - ** numărul proformei sau facturii
(*) Se trece numele evenimentului,( ex Cluj Business Days),
(**) Se trece numele proformei sau facturii primita pe email.
Dacă am efectuat plata, dar nu mai doresc să particip la eveniment, voi primii banii înapoi?
În cazul în care te răzgândești și nu mai dorești să participi la eveniment, dar ai efectuat deja plata, banii iți vor fi restituiți cu condiția să anunți pe Krisztina Talmacs (krisztina.talmacs@businessdays.ro, 0-751 060398) cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea evenimentului. Restituirea se face pe baza solicitării trimisă pe email în 14 zile lucrătoare.
Am făcut o greșeală în timpul rezervării și am efectuat plata de două ori. Ce trebuie să fac?
În cazul în care plata s-a efectuat de două ori pentru aceleași tichet de acces, banii iți vor fi restituiți cu condiția să anunți pe Krisztina Talmacs (krisztina.talmacs@businessdays.ro, 0-751 060398) și să trimiși dovada plății duble (ordin de plată, extras de bancă) și proforma sau factura pe baza căruia ai făcut plățile. Restituirea se face pe baza solicitării trimisă pe email în 14 zile lucrătoare.
Am făcut o greșeală în timpul rezervări și am primit o factură proforma greșită. Ce trebuie să fac?
Dacă nu ai efectuat plata facturii proforma greșite, realizează din nou înscrierea. Factura proforma greșită vă fi anulată automat în cazul în care nu va fi plătită până la termenul stabilit.
Cum știu dacă înscrierea mea a fost finalizată cu succes?
Daca în formularul de înscriere alegi plata prin card, vei fi direcționat către o alta pagina, securizata, unde vei putea introduce datele cardului si suma de plata (plata se face pe platforma ePayment si nu presupune alte costuri decât costurile de transfer operate de banca unde ai cardul) – aceasta modalitate de plata este cea mai rapida varianta de validare a înscrierii si de primire a linkului pentru alegerea workshopurilor
Securizarea metodei de plata pe platforma ePayment
Toate tranzacțiile bancare de pe site vor fi efectuate într-o maniera securizată, PayU - partenerul Business Days - fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plaților online si se obligă să protejeze toate datele si informațiile personale ce au legătura cu modalitățile de plata online.
Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăti online (numărul cadrului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Business Days ci vor fi exclusiv in sarcina PayU.
Daca în formularul de înscriere alegi plata prin OP, vei primi prin email factura proforma, pe care va trebui sa o achiți si sa faci confirmarea plații pe adresa admin@businessdays.ro. Această confirmare este necesară pentru a creste operativitatea validării înscrierii si generării mailului cu linkul de alegere a workshopurilor, altfel validarea se va face doar după intrarea banilor in cont (care poate dura si pana la 3 zile)
Varianta de plata prin CASH nu o recomandam, pentru ca nu vei putea alege workshopurile la care dorești să participi, decât după validarea plații, fapt care înseamnă ca alegând plata CASH (care se poate face doar la locul evenimentului si in ziua evenimentului) nu vei putea alege sa participi decât la workshopurile pentru care mai exista locuri
Prețul biletelor include TVA?
ADESCO este neplătitor de TVA.
Se acceptă plata prin card la înscriere ON-SITE (la locul evenimentului)?
Plata taxei de participare la înscrierea on-site se poate face atât în numerar cât și cu cardul.
Mai ai alte întrebări? Scrie-ne pe admin@businessdays.ro iar noi iți vom răspunde în maxim 48 de ore!