FAQ

Îmi vor fi restituiți banii în cazul în care evenimentul nu va mai avea loc?

Bineînțeles, banii vor fi restituiți tuturor participanților plătitori în cazul în care evenimentul nu se va mai desfășura. Solicitările de restituire pot fi trimise la adresa admin@businessdays.ro și krisztina.talmacs@businessdays.ro. În cazul acesta se anulează înscrierea la eveniment. Tuturor participanților care vor opta pentru aceasta varianta li se va returna integral suma achitata in termen de 14 zile lucrătoare după solicitarea scrisa.

Biletul achiziționat pentru evenimentul anulat sau amânat poate fi folosit la un alt eveniment marcă Business Days. Solicitarea poate fi trimisă la adresa admin@businessdays.ro și krisztina.talmacs@businessdays.ro înainte de eveniment cu cel puțin 48 de ore. Se achita diferența de preț, daca este cazul prin banca sau cu numerar la fața locului.

Până în ce dată este posibilă înscrierea pe site?

Site-ul va fi deschis pentru înscrieri până la ora 18:00 în ziua anterioara a evenimentului. Ulterior acestui termen, înscrierile se mai pot realiza doar on-site (la fața locului) în funcție de locurile disponibile.

Dacă mă înscriu în ultima zi înainte de eveniment, cum pot realiza plata?

Dacă te înscrii la eveniment în ultima zi înainte de eveniment, te rugăm să prezinți ordinul de plată la Recepția evenimentului de la fața locului. În cazul în care nu ai reușit să efectuezi plata, se poate să plătești taxa de participare la Recepția evenimentului, secțiunea Încasări și Facturi, atât în numerar cât și cu cardul.

Se pot înregistra mai multe persoane de la aceeași firmă?

Da, se pot înregistra toți colegii tăi care doresc să participe la evenimentul marcă Business Days. Reține că formularul de înregistrare online se completează individual de către fiecare persoană din firmă. Este posibilitate de a emite factura cumulata pentru taxele de participare. In cazul acesta se foloseste optiunea de Adaugă participanți în formularul de înscriere și se emite o factură cumulată.

Poate veni altcineva în locul meu în cazul în care am achitat taxa de participare dar nu mai pot participa?

Dacă ai finalizat procesul de înregistrare și ai efectuat plata taxei de participare, dar nu mai poți participa la eveniment, poți trimite un alt participant în locul tău, fără a implica plata altei taxe de participare. În acest caz, te rugăm să ne trimiți datele tale împreună cu datele complete ale persoanei care te va înlocui la admin@businessdays.ro pentru a putea opera modificările necesare.

Cum pot verifica dacă plata taxei de participare a fost efectuată?

Imediat după efectuarea plății, vei primi un e-mail de confirmare a plății. Dacă în termen de 48 de ore de la efectuarea plății nu ai primit răspunsul nostru, ne poți contacta telefonic la numărul 0-751-060310 (Maria Nica) sau / ori 0-745-652220 (Adrian Iacob), sau prin e-mail la adresa: admin@businessdays.ro

Care este limba oficială a evenimentului?

Conferință se va desfășura în limba română.

Se asigura traducere pe parcursul conferinței?

În cazul prezentărilor în limba engleză, organizatorii evenimentului vor asigura traducere simultană, prin căști, participanților cărora vor menționa acest aspect la Recepția evenimentului în ziua evenimentului.

Sunt student dar în același timp sunt și angajat. Se poate emite factura pe firmă?

În cazul în care dorești ca factura să fie emisă pe firmă, nu vei mai putea beneficia de reducerea oferită studenților. Atât studenții de la nivel licență, cât și studenții care urmează un curs de masterat pot beneficia de reducere.

Dacă sunt student dar am și un cod de partener valid, pot beneficia atât de reducerea de student cât și de reducerea prin partener?

Reducerile nu pot fi cumulate.

Dacă mă înscriu în regim de persoană fizică sau juridică și am mai multe coduri de partener, pot beneficia de reduceri cumulate?

Reducerile nu pot fi cumulate. Va trebui să alegi un singur cod de partener pentru reducere, cel pe care îl consideri cel mai avantajos.

Cum se aleg scaunele nenumerotate, non-VIP?

Locurile non-VIP din sală se aleg pe criteriul „primul venit, primul servit”. Așadar, cu cât vei ajunge mai devreme la Recepția evenimentului cu atât vei avea mai multe șanse de a-ți alege locul dorit în sală.

Care e diferența între Înregistrarea pe site și la Recepția evenimentului?

Înregistrarea pe site este doar o rezervare de participare la eveniment. Înregistrarea la Recepția evenimentului (Check-in) este necesară pentru a avea acces la programul . La Recepția evenimentului (Check-in) vei primi un ecuson nominal pe baza căruia vei avea acces la manifestările din cadrul evenimentului conform pachetului de participare.

Care este modalitatea de plată?

Efectuarea plății se poate face atât prin transfer bancar de la orice bancă din țara sau prin internet banking, cât și prin depunere de numerar la una din sucursalele Băncii BCR din țară, în contul:

Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online – ADESCO

Cod de înregistrare fiscală: 27106055, Număr de registru special al Asociaților: 55/23.06.2010

Codul IBAN: RO92RNCB0188116613770001, deschis la BCR Sucursala Mureș,

Reprezentând: * Numele evenimentului - ** numărul proformei sau facturii
(*) Se trece numele evenimentului,( ex Serile AS, Oradea Business Days),
(**) Se trece numele proformei sau facturii primita pe email.

Care este politica de acces la eveniment?

Menționăm că accesul la manifestările din cadrul evenimentului se va face numai pe baza ecusonului primit la Recepția evenimentului. Participanții sunt rugați să poarte ecusonul pe toată durata evenimentului.

Ce documente trebuie să prezint la Recepția evenimentului pentru a putea participa la eveniment?

Pentru persoanele juridice și fizice, accesul la eveniment se va face pe baza listelor nominale.

Studenții și elevii sunt rugați să se identifice la Recepția evenimentului atât cu buletinul cât și cu carnetul de student sau elev, vizat pe anul curent. Pentru cazuri excepționale, adeverințele de elev/student pot fi de asemenea acceptate, doar cu acordul Echipei Business Days.

Dacă am efectuat plata, dar nu mai doresc să particip la eveniment, voi primii banii înapoi?

În cazul în care te răzgândești și nu mai dorești să participi la eveniment, dar ai efectuat deja plata, banii iți vor fi restituiți cu condiția să anunți pe Krisztina Talmacs (krisztina.talmacs@businessdays.ro, 0-751 060398) cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea evenimentului. Restituirea se face pe baza solicitării trimisă pe email în 14 zile lucrătoare.

Am făcut o greșeală în timpul rezervării și am efectuat plata de două ori. Ce trebuie să fac?

În cazul în care plata s-a efectuat de două ori pentru aceleași tichet de acces, banii iți vor fi restituiți cu condiția să anunți pe Krisztina Talmacs (krisztina.talmacs@businessdays.ro, 0-751 060398) și să trimiși dovada plății duble (ordin de plată, extras de bancă) și proforma sau factura pe baza căruia ai făcut plățile. Restituirea se face pe baza solicitării trimisă pe email în 14 zile lucrătoare.

Care este vârsta minimă de participare la această conferință?

Evenimentele se adresează unui public cu vârsta minimă de 16 ani.

Când vom avea acces în sala de conferință?

Accesul în sala de conferințe va fi disponibil imediat după Înregistrare (Check-in), începând cu ora 8:00.

Există un dress code (vestimentație) obligatoriu pentru conferință?

Organizatorii nu impun un dress code anume. Încercam să asigurăm un mediu casual-business, așadar sugerăm o îmbrăcăminte comodă de business.

Putem să filmăm pe parcursul conferinței?

Înțelegem că video-urile sunt cel mai bun mod de a retrăi momentele conferinței, însă din motive de copyright, filmarea sau înregistrarea audio cu aparate de filmat sau fotografiat , în timpul sesiunilor, nu vor fi permise.

Putem să fotografiem pe parcursul conferinței?

Fotografierea pe parcursul evenimentului în sala de conferință nu este permisă.

Am făcut o greșeală în timpul rezervări și am primit o factură proforma greșită. Ce trebuie să fac?

Dacă nu ai efectuat plata facturii proforma greșite, realizează din nou înscrierea. Factura proforma greșită vă fi anulată automat în cazul în care nu va fi plătită până la termenul stabilit.

Pe cine pot contacta pentru un bun pierdut?

Orice lucru găsit în perimetrul de desfășurare al evenimentului va fi pus în cutia de Pierdut/Găsit ce se va afla la Recepția evenimentului. În cazul în care găsești lucruri pierdute, te rugăm pe această cale să le aduci la standul de Informații.

Se pot face înscrieri ON-SITE (la fața locului)?

Da, exista un birou special pentru înscrierile și plățile la fața locului.

Cum știu dacă înscrierea mea a fost finalizată cu succes?

Daca în formularul de înscriere alegi plata prin card, vei fi direcționat către o alta pagina, securizata, unde vei putea introduce datele cardului si suma de plata (plata se face pe platforma ePayment si nu presupune alte costuri decât costurile de transfer operate de banca unde ai cardul) – aceasta modalitate de plata este cea mai rapida varianta de validare a înscrierii si de primire a linkului pentru alegerea workshopurilor.

Daca în formularul de înscriere alegi plata prin OP, vei primi prin email factura proforma, pe care va trebui sa o achiți si sa faci confirmarea plații pe adresa admin@businessdays.ro. Această confirmare este necesară pentru a creste operativitatea validării înscrierii si generării mailului cu linkul de alegere a workshopurilor, altfel validarea se va face doar după intrarea banilor in cont (care poate dura si pana la 3 zile).

Varianta de plata prin CASH nu o recomandam, pentru ca nu vei putea alege workshopurile la care dorești să participi, decât după validarea plații, fapt care înseamnă ca alegând plata CASH proforma se trimite prin curier la adresa de corespondenta si plata se face prin ramburs. Inscrierea va fi validata in momentul in care DPD, firma de curierat va confirma plata. In cazul in care inscrierea se face inainte de eveniment cu mai putin de 3 zile lucratoare, plata cu numerar se poate face doar la locul evenimentului.

Cum ajung la locația evenimentului?

Harta cu locația evenimentului, împreună cu alte informații de localizare se pot găsi la pagina „Locul de desfășurare” de pe site-ul evenimentului.

La ce oră începe evenimentul?

Înregistrările vor avea loc între 8.00 și 9:00. Prima sesiune începe la ora 9.00.

Prețul biletelor include TVA?

ADESCO este neplătitor de TVA.

Vom primi foi și ustensile de scris?

Da, mapa evenimentului va cuprinde ustensile și suport de scris.

Vom avea acces la internet pe parcursul evenimentului?

Da, locația evenimentului dispune de o rețea wireless gratuită pentru participanți.

Tichetul de acces include prânzul?

Masa de prânz nu este inclusă în tichetul de acces si ea trebuie achiziționată separat, daca se dorește acest lucru.

Se acceptă plata prin card la înscriere ON-SITE (la locul evenimentului)?

Plata taxei de participare la înscrierea on-site se poate face atât în numerar cât și cu cardul.

Cum îmi pot spune părerea despre Conferință?

În mapa evenimentului vei găsi un formular de evaluare. În cazul în care în mapa ta nu găsești acest formular, te rugăm sa te adresezi la Recepție pentru a primi o copie a acestui formular.

După ce completezi formularul, te rugăm să îl predai organizatorilor la ieșirea din sala de conferință.

Mai ai alte întrebări? Scrie-ne pe admin@businessdays.ro iar noi iți vom răspunde în maxim 48 de ore!