- Homepage
- Types of Acces
- Attend!
- Program
- Speakers
- Networking
- Partners
- Media partners
- Event Halls
- Contact
Workshop [Sales] - Account Management and Efficient Customer Relations Management
#FORMAT
The Workshops represent interactive sessions focusing on the transfer of knowledge through experience exchange. The sessions, with up to 3 speakers, take place in the form of 15-minutes presentations, focused on case studies, examples of good practice, analyze, and are followed by interactive sessions of moderate questions and responses. The sessions with 4 to 5 speakers take place in the form of an interview on stage, followed by moderate questions and responses. Question and answer sessions last for at least 40 minutes, thus enabling those in the room to adapt the content of these sessions to their specific problems and concerns, increasing the usefulness and relevance of these sessions.
#TOPICS
- customer needs and behaviors understanding, market segmentation, correct market targeting, fair market positioning, branding, communication and promotion with impact on customer segments
#TOPIC and CONTEXT*
#QUESTIONS to which the speakers’ presentations will give answers
# RESOURCES*
It is required for at least Professional Development access type in order to participate in this session, but those who have access to Business Development access vouchers can also participate
List of speakers
Development Manager, OKEY.ro
In anul 2006 Rada a intrat in lumea antreprenorilor lansand in Romania una din primele firme de mystery shopping care a activat sub brandul Phantom Shopping. Pentru o perioada de 10 ani condus echipe care au implementat proiecte de evaluare a calitatii serviciilor pentru clienti in diverse domenii de activitate: retail, domeniul bancar, auto, servicii imobiliare, asigurari, servicii medicale, etc. pentru companii nationale sau multinationale.
Fondator, Burcash - Managementul Banilor
“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor
Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom
Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.