BusinessDriveStartUP Timisoara - Business Simulation

#FORMAT

The Workshops represent interactive sessions focusing on the transfer of knowledge through experience exchange. The sessions, with up to 3 speakers, take place in the form of 15-minutes presentations, focused on case studies, examples of good practice, analyze, and are followed by interactive sessions of moderate questions and responses. The sessions with 4 to 5 speakers take place in the form of an interview on stage, followed by moderate questions and responses. Question and answer sessions last for at least 40 minutes, thus enabling those in the room to adapt the content of these sessions to their specific problems and concerns, increasing the usefulness and relevance of these sessions.

#TOPICS

digital marketing, online promotion and selling, social media use for business promotion, use of mobile applications in communication strategy with potential clients, use of online content in the strategy of promotion and digital communication, email marketing, Google adwords, SEO, Facebook ads, marketing automation, digital customer experience

#TARGET AUDIENCE

Marketing managers, brand specialists, communication managers, sales managers, trading managers, entrepreneurs and top managers who want to understand the right positioning strategy

#TOPIC and CONTEXT*

#QUESTIONS to which the speakers’ presentations will give answers


It is required for at least Professional Development access type in order to participate in this session, but those who have access to Business Development access vouchers can also participate.

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
List of speakers

Antreprenor, Autor, Business Mentor,

Este iniţiatorul echipei de coach, traineri formaţi şi certificaţi John Maxwell Team din România, cofondator al celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, cu peste 50 de milioane de euro cifra de afaceri din 2005 până în prezent si este prezent în TOP 500 Forbes.

Read more

Director General, Tempini Romania

Consultant in management strategic si operational, s-a remarcat prin implicarea in redresarea proiectelor care se regaseau in diferite faze de criza. A preluat managementul de proiect al unei societatii italiene care avea ca obiect montarea cabinelor de baie in ”sagetiile arginti”, trenuri de mare viteza din Italia si Elvetia. A condus operational procesul de fuziune a mai multor societatii comerciale care se regaseau in momente delicate si au fost achizitionate de unul dintre investitoii romanani. ” A fost o mare provocare considerand valorile diferite ale societatiilor respective” a subliniat d-nul Gigi Nacev Ultimul proiect din portofoliul firmei de consultanta pe care a infintat-o in urma cu 7 ani este managementul strategic si operational pe Europa de Est a brandului Tempini astazi unul din principali jucatori pe piata din Romania. Nu in ultimul rand d-nul Gigi Nacev este implicat in multiple proiecte de dezvoltare atreprenoriala ale tinerilor care doresc sa incerce sa-si dezvolte propriile proiecte, fiind initiatorul proiectului ”Scoala de Afaceri” cu peste 200 de participanti.

Read more

Managing Director, Pernod Ricard

Tudor Furir conduce compania Pernod Ricard din anul 2006 dupa ce si-a inceput cariera ca agent de vanzari pentru compania Coca Cola in anul 1994. In anul 1996, Tudor Furir, a fost promovat ca director de vanazari pentru Coca Cola Rusia timp de 2 ani. A revenit in Romania, la firma Mars ca director de vanzari pe Romania, unde a lucrat timp de patru ani. Tudor Furir a mai fost director general in Romania la compania Allied Domecq, inainte de a fi ales la conducerea companiei Pernod Ricard. Tudor Furir a absolvit Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca si un MBA luat la The Open University din Marea Britanie.

Read more

Consultant, Investitor, Psiholog,

Experienta mea de peste 20 de ani in diferite roluri de management, investitor si antreprenor ma ajuta sa ofer servicii integrate de coaching, mentorat si consultanta. In ultimii 7 ani, am facut coaching cu peste 210 manageri pentru a-si imbunatati stilul de viata profesional si personal, am mentorat peste 160 de antreprenori pentru a-si crea o prima afacere de succes si am oferit consultanta la mai mult de 30 de companii pentru a-si creste eficient si sustenabil afacerea. De asemenea, dezvolt si facilitez programe de training specifice, in care oamenii si organizatiile invata cum sa dezvolte afaceri etice si valoroase, in timp ce se bucura de o viata echilibrata.

Read more

CEO, Netopia

Pe langa Netopia System, care din 2008 are un birou si in SUA, la Silicon Valley, antreprenorul este implicat si in alte proiecte, precum platforma pentru jocuri mygod.ro, si este totodata si investitor intr-o serie de companii aflate la inceput din domenii precum IT, hardware, comert si energii alternative.

Read more
Moderators

Managing Partner, Diagma

Dragos Popescu si-a construit cariera de consultant si trainer pornind de la o solida experientă directă in business. A ocupat pozitii manageriale de vârf in companii multinationale, cu performante recunoscute la nivel international (“The Cheetah” award in recognition of Sales Achievements) A fost si este implicat activ, in calitate de consultant, in proiecte de dezvoltare si optimizare de business in telecomunicatii, dar si in industria grea sau FMCG / logistica / distributie. Sustine in mod curent sesiuni de training, cu precadere in domeniile: Business Management, Vânzari, Project management, Finante, totalizând peste 500 zile de training. Detine un titlu MBA in Finante si Administrarea Afacerilor si este absolvent a numeroase programe / cursuri de dezvoltare profesionala, atât in domenii de specialitate (Marketing, Vânzari, Project Management, Business Analysis, Finance) cât si de dezvoltare a abilitatilor de comunicare si pedagogice, sustinute de prestigiosi furnizori internationali. Cursurile sale sunt puternic interactive si sunt intotdeauna insotite de exemplificari practice si instrumente concrete, dezvoltate si/sau dobândite de Dragos in experienta sa de business. O picatura (sau mai multe) de umor transforma, de fiecare data, cursurile sustinute de el in experiente placute si memorabile. Dragos este autorul si unul din lectorii programului de tip mini-MBA BusinessDrive, bazat pe o simulare de business. Cel mai recent proiect al sau este programul de dezvoltare a competentelor comerciale SalesDrive

Read more