International evening for business networking

Scopul acestor seri internationale

Evenimentul face parte din demersurile noastre de a facilita promovarea României ca și destinație de business, pentru a încuraja schimburile economice și parteneriatele dintre companiile românești și cele străine și pentru a atrage investitori în țara noastră.

Acest demers este un prim pas pe care îl facem pentru trecerea la etapa internațională a proiectului Business Days.
În acest demers al nostru construim parteneriate și punți de cooperare cu Ambasade, Consulate, Camere de Comerț Bilaterale și Asociații Bilaterale de oameni de afaceri.

Mulţumim Camerei de Comerţ Bilaterală România-IsraelCamerei de Comerţ Bilaterală România-Marea BritanieCamerei de Comerţ Bilaterală România-OlandaCamerei de Comerţ Bilaterală România-Franţa că fac posibilă organizarea acestor seri la un nivel calitativ ridicat şi susţin eforturile noastre de a poziţiona România pe harta mondială ca şi destinaţie de business.

Cui se adreseaza?

Participanţii vor fi manageri de la firme din Israel, Marea Britanie, Olanda şi Franţa precum şi din alte ţări prezente în România, expați, antreprenori şi manageri de la firme româneşti interesate de identificarea oportunităţilor de business cu firmele respective, oficialităţi, reprezentanţi ai camerelor de comerţ bilaterale şi a asociaţilor profesionale bilaterale, diplomaţi economici, ambasadori, consuli, atașați economici.

Cum se poate participa la aceste seri internationale de business networking?

Pot participa la aceste seri internationale de business networking doar cei care au o invitatie primita de la organizatori sau de la partenerii sustinatori ai acestor seri si au confirmat participarea lor la Nicoleta Stoianof (nicoleta.stoianof@businessdays.ro | 0751.288.525).

Pot solicita o invitatie din partea organizatorilor cei care au un tichet de acces PREMIUM sau VIP.

Toti cei cu tichete de acces VIP vor primi invitatia prin email, cu conditia sa mai existe locuri in momentul solicitarii.

Cei care au tichete de acces PREMIUM intra intr-un proces de aprobare a participarii, de catre o comisie de acreditare formata din reprezentanti ai organizatorilor, ai sponsorului, ai ambasadelor si consulatelor, respectiv din partea camerelor de comert bilaterale. Daca solicitarea a fost aprobata participantul va primi invitatia prin email, cu conditia sa mai existe locuri in momentul solicitarii. In caz contrar va primi un email de refuz cu justificarea motivului: lipsa de locuri sau neaprobarea participarii de catre comisia de acreditare.

 

Cum se desfasoara?

Serile internationale de business networking au loc în fiecare seară pe durata evenimentului Timișoara Business Days 2015 cu începere de la ora 18:30 în sala Dunărea din cadrul Centrului Regional de Afaceri Timișoara.

La fiecare eveniment vom avea unul sau mai mulţi guest speakeri de talie internaţională care vor avea o scurtă intervenţie pe o temă de mare interes în contextul businessurilor globale.

Numarul de locuri la aceste seri internationale este limitat la 50.

Programul propus pentru aceste seri este:

18:30-18:35 - cuvant de deschidere din partea preşedintelui Business Days
18:35-18:40 - introducere din partea sponsorului manifestărilor
18:40-19:00 - vor vorbi pe rând reprezentanţi ai consulatelor, ambasadelor, camerelor de comerţ bilaterale sau a asociaţiilor profesionale implicate
19:00-19:30 - key-note speach - invitaţi speciali

19:30-20:10 - cocktail si networking

 

Articolul anterior
Articolul urmator
List of speakers

, Honorary Consul of Turkey

Vasile Andrei Vita a terminat Electronica si Telecomunicatiile la Cluj si a fost atras din liceu de acest domeniu. A inceput singur, cu economiile parintilor, pentru ca, la acea vreme, capitalul social minim era de 100.000 lei, o suma considerabila. Treptat, afacerea a prins contur, iar astazi Vitacom e un nume cunoscut si respectat in bransa. Astazi,Vitacom Electronics este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata importatorilor si distribuitorilor de accesorii pentru aparate electronice si electrocasnice si componente IT din Romania, Vitacom numara astazi peste 100 de angajati, 11 puncte de lucru, 8 magazine proprii si 3 depozite, cu 12.500 de articole active disponibile. Dar forta de vanzari a companiei este data de numarul mare de colaboratori si parteneri care revand produsele Vitacom in toata tara.

Read more
Moderators

Office Leasing Consultant, Extind Management

De profesie economist, Dan Zaharia are peste 15 ani de experiență în management, vânzări și dezvoltare imobiliară. Trainer și speaker la diverse evenimente de afaceri sau din mediul universitar: Power L@unch, BringITOn, Startup Weekend, Romanian Outsourcing Summit & Awards, FII Practic, AIESEC – Leadership on Fire, HR Summit, Business Days. Deține firma Extind, unde se ocupă de închirierea clădirilor moderne de birouri din orașele regionale de succes (ex.: Iași, Cluj-Napoca), fiind un promotor al poziționării acestor orașe ca magnet pentru industria de IT & Outsourcing din România. De asemenea, Dan este membru fondator al filialei ROGBC Moldova în cadrul Consiliului Român al Clădirilor Verzi și site manager al Școlii Informale de IT, lansată la Iași în 2015. Din 2009 este membru fondator al Donor.ro, primul motor de căutare donatori de sânge din România.

Read more

CEO, Garajul de PR

Graduate of Bucharest University, of the Faculty of Journalism and Sciences of Communication, with an experience of 4 years in the radio and 5 years in the national televisions in Bucharest, Ioana “exchanged” Journalism for Communication and Bucharest for Timisoara. The young entrepreneur is convinced of the fact that the success of the business depends only to herway of being and the people with “beautiful souls” that she works with. She likes to say that: “My life is like a dance floor, where I waltz among the most beautiful experiences that sketch my story. I live the way I feel, I have my own rules and I am body and soul dedicated to everything I do. I do PR with a soul, for the people. First of all, I communicate with respective person. When the person feels that I want to help them, they build trust in meand thus a human relation and then a professional one is created.” Ambitious and brave, Ioana accomplishes her objectives taking small and safe steps.

Read more