Workshop [Sales&Marketing] 2 - Vânzarea online

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Canalele de comunicare pentru vânzări în Galaxia online.
  • Care sunt primii pași pentru digitalizarea afacerii?
  • Diferențele principale între marketing online și marketing clasic.
  • Cum faci profilul unui client în online?
  • Schimbă strategia | Vânzarea înseamnă rezolvarea unei nevoi
  • Contactless | Cum să vinzi unui client căruia nu îi zâmbești?
  • Specific: importanța brandului în vânzările online.
  • Online story | Cum să construiești narativul pentru vânzarea digitală.
  • Evită greșelile | Ce au făcut alții în marketing online și nu a mers.
  • Success Stories | Propulsia unor afaceri prin marketing online.

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Founder & Senior Consultant, theStartups.eu

Consultant de e-commerce, cu peste 10 ani în dezvoltarea strategiilor de creștere accelerată. A lucrat cu 50 de companii locale și internaționale.

Citeste mai mult

Chief Canopyst, Canopy Digital

Eugen a devenit si unul dintre ambasadorii din Romania ai marketingului online, ca speaker si autor de articole in care impartaseste din experienta lui.

Citeste mai mult

Owner, Netlogiq

Adrian Ilovan se ocupa de de web si marketing online din anul 2000, timp în care a participat în cadrul Netlogiq la peste 450 de proiecte de dezvoltare si promovare. Rolul sau este de specialist in cresterea ratei de conversie in ecommerce si site-uri de servicii. Este prezent ca trainer si speaker la evenimente de marketing si promovare online.

Citeste mai mult

General Manager, TargetWeb

Iulian are o experiență de peste 13 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare, referențiere organică si marketing online. Este unul dintre cei mai vechi experți în domeniul SEO din România.

Citeste mai mult

Fondator, GripAds

Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu a făcut studii de științe politice și de istorie, apoi a obținut doctoratul în sociologie. Este adept convins al învățării permanente.

Citeste mai mult