Vlad Diaconu

Vlad Diaconu activează în comerțul online din 2006, timp în care a contribuit la lansarea, dezvoltarea și extinderea a peste 50 de companii locale și internaționale. Printre cele mai sonore proiecte din care a facut parte se numără:

  • fashiondays.ro - unde Vlad a fost parte din echipa care a setat, lansat și dezvoltat business-ului în 11 țări europene;
  • elefant.ro - unde a susținut transformarea afacerii dintr-un concept de librărie online într-un mall dedicat familiei;
  • bestvalue.eu - unde a coordonat setarea și lansarea primului duty-free online din Europa și a dezvoltat strategia de creștere;
  • iStyle - celebra rețea de magazine cu produse Apple, unde a contribuit la dezvoltarea diviziei online și la construirea strategiei de creștere a companiei în toate cele 7 țări din regiune, unde aceasta este prezentă

Ca activitate principală, Vlad este consultant în e-Commerce și expert în dezvoltarea strategiilor de creștere accelerată. Folosindu-se de experiența bogată pe care a acumulat-o de-a lungul anilor, precum și de spiritul analitic și gândirea creativă pe care le posedă, Vlad a construit un framework de business, denumit “Critical Me”. Acest business oferă factorilor de decizie din companii privirea de ansamblu asupra zonelor critice din business și îi ajută să-și dezvolte și implementeze planul de creștere.

În prezent, Vlad își valorifică experiența ajutând companiile din mediul online să-și descopere și să-și exploateze potențialul de creștere.

El este fondatorul theStatups.eu, agentie de consultanță și strategie în e-Commerce și trainer în cadrul seriei de cursuri How To e-Commerce, unde învață participanții cele mai bune practici pentru a-și seta și dezvolta afacerea online într-un mediu sigur și sanatos. 

Expertiza lui acoperă zone precum:

  • Consultanță, audit și analiza de business
  • Consiliere în definirea și planificarea strategiei de dezvoltare
  • Proiectare/ reconstruire de fluxuri, procese și integrări
  • Consiliere în extinderea portofoliului de produse
  • Consiliere în selectarea și aplicarea tehnologiilor moderne
  • Consultanță financiară și suport în construirea bugetului
  • Consiliere în întocmirea planului de comunicare
  • Consiliere în dezvoltarea planului de campanii și a mecanismelor de promoții
  • Consultanță și asistență în setarea sistemelor de suport pentru clienți și companii
  • Consultanță în activități operaționale, de logistică și e-fulfillment
  • Consiliere în definirea celor mai importanți indicatori de business și suport în implementarea sistemelor de raportare și de urmărire a acestora în timp real