Workshop [Management&Strategie] 2 - Automatizarea digitala a afacerii

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

Schimbarea continua a mediului de business aduce cu sine nevoi noi pentru toate companiile, nevoi generate de provocari precum dezvoltarea tehnologiei.

Un studiu recent arăta că automatizarea va schimba afacerile România, ţara noastră fiind una din puținele în care transformarea digitală a companiilor va avea un ușor impact negativ pe termen scurt. 81% dintre companiile românești consideră că robotizarea va menţine sau va creşte dimensiunea forţei de muncă, aliniindu-se la tendinţa mondială, potrivit căreia 86% dintre angajatori prevăd că o să-şi sporească sau păstreze numărul de angajaţi ca rezultat al automatizării. În același timp, 17% dintre angajatorii români consideră că automatizarea îi va determina să-şi scadă numărul total de angajaţi în următorii doi – trei ani, doar 14% considerând că îşi vor mări numărul de angajaţi în urma robotizării. Potrivit studiului, cele mai vulnerabile departamente la automatizare vor fi cele care vizează activităţi de rutină, sau cu valoare adăugată redusă pentru clienţii companiei. Transformarea digitală a organizaţiilor va necesita competenţe de IT, astfel încât 11% dintre angajatori preconizează că-şi vor mări departamentele de IT.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum se pregătesc companiile românești pentru digitalizare?
  • Este automatizarea digitală un proces de durată?
  • Cum ne pregătim angajații pentru acest proces?
  • Ce efecte va avea automatizarea digitală asupra companiilor?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Senior Strategic Adviser, RePatriot

Marius Bostan, are o experienţă vastă de management, ca membru în diverse consilii de administraţie al unor companii, fonduri sau organizaţii non-profit şi investitor în mai multe domenii. Ca antreprenor social dar și ca expert, de peste 20 ani, este specializat în proiecte de dezvoltare locală, finanţare şi managementul companiilor. Este iniţiatorul introducerii în România a finanţării proiectelor de dezvoltare prin obligaţiuni municipale, aducând prin aportul său surse de finanţare care au adus economii importante la bugetele locale.

Citeste mai mult

Founding Partner, RE/MAX Freedom Group

43 de ani, absolvent de EMBA, al ASE si al SNSPA, antreprenor in sectorul serviciilor si investitor, actualmente proprietar francizat al companiei de consultanta imobiliara RE/MAX Freedom Group, RE/MAX fiind un lider mondial pe piata serviciilor de intermediere imobiliara.

Citeste mai mult

Founder & CEO, Life is Hard

Fondator al LIFE IS HARD - WORK SOFT – prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti.

Citeste mai mult

Fondator, Alfa Test

Marius Toader este originar din Jina/Marginimea Sibiului, si este absolvent al liceului de matematica - fizica Gheorghe Lazar din Sibiu si al Facultatii de Electronica si Telecomunicatii din Timisoara. De profesie Inginer Electronist, a lucrat la companii inovative de IT si electronica intre 1997 si 2001: RC Team, Comrace, GenRad, Teradyne.

Citeste mai mult

Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom

Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult