- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Sesiune speciala [Antreprenoriat] 1- Piata. Clientii. Concurenta
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care iau in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
- Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor.
- Nivele de segmentare ale pietei: piete de consumatori, piete de afaceri, piete internationale.
- Dezvoltarea segmentelor de piata, targetarea pietei, evaluarea segmentelor de piata, strategie de segmentare.
- Identificarea competitorilor companiei, obiectivele acestora si identificarea strategiei acestora.
- Evaluarea punctelor tari, punctelor slabe si ale modelelor de reactie ale competitorilor.
- Inovatia si dezvoltarea produselor noi, motive ale esecului sau ale succesului produselor noi.
- Dezvoltarea produsului nou: generarea unei idei, depistarea unei idei, conceptul de dezvoltare.
- Testarea, dezvoltarea produsului, test de marketing si comercializare.
- Strategii ale ciclului de viata al produsului.
- Strategiile de pret ale produsului nou: strategia "pretului de smantanire", pret de penetrare a pietei.
- Strategiile de pret ale mixului de produse, pretul liniei de produse, pretul promotional, pretul de valoare.
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
Senior Group Vicepresident, ENEA
Bogdan Putinica – Senior Group Vicepresident ENEA, este unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori romani din zona de software si IT, cu o experienta de 20 ani in antreprenoriat, business, servicii internationale si start-up-uri.
Antreprenor, Autor, Business Mentor,
Este iniţiatorul echipei de coach, traineri formaţi şi certificaţi John Maxwell Team din România, cofondator al celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, cu peste 50 de milioane de euro cifra de afaceri din 2005 până în prezent si este prezent în TOP 500 Forbes.
President, Președintele Grupului Eurolines Romania
Dragoș Anastasiu este un RePatriat de succes. La origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent și președintele Grupului Eurolines România.
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
Managing Partner, FAN Courier
Felix Pătrășcanu este managing partner FAN Courier, liderul piatei de curierat rapid intern, membru fondator al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania (AOCR), membru in board-ul de conducere al Romanian Business Leaders (RBL - organizatie apolitica, neguvernamentala si non-profit, ce are ca obiectiv dezvoltarea unei platforme de actiune si implicare sociala pentru lideri in mediul privat), mentor, initiator si sustinator al proiectului RePatriot, un program care își propune să atragă românii din Diaspora, pentru a se întoarce acasa și a investi.
Director General, Tempini Romania
Consultant in management strategic si operational, s-a remarcat prin implicarea in redresarea proiectelor care se regaseau in diferite faze de criza. A preluat managementul de proiect al unei societatii italiene care avea ca obiect montarea cabinelor de baie in ”sagetiile arginti”, trenuri de mare viteza din Italia si Elvetia. A condus operational procesul de fuziune a mai multor societatii comerciale care se regaseau in momente delicate si au fost achizitionate de unul dintre investitoii romanani. ” A fost o mare provocare considerand valorile diferite ale societatiilor respective” a subliniat d-nul Gigi Nacev Ultimul proiect din portofoliul firmei de consultanta pe care a infintat-o in urma cu 7 ani este managementul strategic si operational pe Europa de Est a brandului Tempini astazi unul din principali jucatori pe piata din Romania. Nu in ultimul rand d-nul Gigi Nacev este implicat in multiple proiecte de dezvoltare atreprenoriala ale tinerilor care doresc sa incerce sa-si dezvolte propriile proiecte, fiind initiatorul proiectului ”Scoala de Afaceri” cu peste 200 de participanti.
Founding Partner, RE/MAX Freedom Group
43 de ani, absolvent de EMBA, al ASE si al SNSPA, antreprenor in sectorul serviciilor si investitor, actualmente proprietar francizat al companiei de consultanta imobiliara RE/MAX Freedom Group, RE/MAX fiind un lider mondial pe piata serviciilor de intermediere imobiliara.
Director General, Siemens
De-a lungul carierei sale, Cristian Secoşan a ocupat poziţii de management în cadrul unora dintre cele mai importante companii din domeniul energiei şi ingineriei. Este director general Siemens de la 1 octombrie 2018, anterior ocupând aceeași poziție în perioada iulie 2009 – august 2012. Din această funcție, Secoşan va continua dezvoltarea direcţiilor strategice ale companiei: electrificare, automatizare şi digitalizare.
Manager General, Vego Holding
Greu de incadrat in vreo categorie sau profil, Virgil Profeanu este un om de afaceri cu experienta pluridisciplinara, capabil sa coordoneze afaceri si proiecte de anvergura.
Managing Partner, Unilact
Marius Bîcu este proprietarul Fermei cu Omenie, o afacere de familie care produce brânzeturi premium românești cu lapte de la animalele din ferma proprie. Brânza de burduf De la Ferma a primit in 2018 si 2019 premiul întâi pentru cea mai buna brânză de burduf din România. Marius are 70 de colegi gospodari care se asigură că în fiecare an 600 de tone de brânză pleacă spre 11 tari din Europa.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.
Prezentator, realizator, moderator TV, jurnalist,
Jurnalist TV, radio și presa scrisă. Trainer în media și comunicare. Public speaker. Prezentator de evenimente.