Workshop [Sales&Marketing] 1 - Performance marketing

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Iluzie și deziluzie | Este posibilă creșterea continuă a vânzărilor?
  • Stabilirea pragului | Când începem să vorbim despre performanță în marketing?
  • Marketingul – de la psihologie, la deprinderi
  • Cum ar trebui să arate o zi din viața unui profesionist în marketing?
  • Tehnici de vânzare | Metode de abordare a clienților reticenți
  • Cum să ținem pasul cu schimbările din mediul online?
  • Schimbă strategia | Vânzarea înseamnă rezolvarea unei nevoi
  • De ce să înțelegi mai bine intențiile și interesele clientului
  • Am un startup. Cum stabilesc strategia de vânzări online?
  • Caracteristici ale performanței în marketing

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Chief Canopyst, Canopy Digital

Eugen a devenit si unul dintre ambasadorii din Romania ai marketingului online, ca speaker si autor de articole in care impartaseste din experienta lui.

Citeste mai mult

Fondator, Conversion Academy

Ciprian Soleriu este trainer, speaker si expert pe domeniul cresterii vanzarilor online. Misiunea lui este sa ajute 1.000.000 de oameni sa vanda mai mult si sa isi creasca afacerile folosind instrumente online si strategii de psihologie si marketing bine tintite.

Citeste mai mult

Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom

Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.

Citeste mai mult

General Manager, TargetWeb

Iulian are o experiență de peste 13 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare, referențiere organică si marketing online. Este unul dintre cei mai vechi experți în domeniul SEO din România.

Citeste mai mult

Fondator, GripAds

Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu a făcut studii de științe politice și de istorie, apoi a obținut doctoratul în sociologie. Este adept convins al învățării permanente.

Citeste mai mult