- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Sesiune speciala [Antreprenoriat] 3 - Echipa. Resursele. Planificarea
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
- Factorii de echipa: Personalitati particulare, trasaturi si calitati.
- Roluri in echipa, rolul comportamental si activitati; selectia, testarea si evaluarea.
- Echipe si grupuri: scopul lor; crearea, dezvoltarea si comportamentul grupurilor; factori ai echipelor de inalta performanta.
- Planificarea si organizarea activitatilor de echipa
- Planificarea si organizarea resurselor
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
Trainer și Consultant în finanțarea afacerii, AP DEVELOP 4EX
Adi și-a început activitatea în industria financiar-bancară acum 15 ani, contribuind ca specialist şi manager la formarea şi dezvoltarea echipelor de experţi din departamentele de operaţiuni, analiză şi restructurare credite, în BRD şi ING Bank. A coordonat şi implementat proiecte de eficientizare a proceselor interne pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor cu banca, în ING.
Co-Founder, PONY CAR SHARING
Demis Ghindeanu este CEO-ul si Co-fondator-ul companiei Pony Car Sharing, prima si cea mai mare companie de car sharing din Romania, infiintata la Cluj in anul 2015. Din anul 2017 Pony s-a lansat in Bucuresti si in 2018 in Alba Iulia. In prezent PONY are o flota de peste 160 de masini conduse de o comunitate de peste 20.000 de useri. Demis are o experienta de peste 15 ani in Marketing si Publicitate, fiind si CEO-ul agentie de publicitate Marks.
CEO&Cofounder, Instant Factoring
Elisa Rusu este CEO&Cofounder la INSTANT FACTORING. Cu o experiență
Founder & CEO, Life is Hard
Fondator al LIFE IS HARD - WORK SOFT – prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti.
Director General, Loop Operations
Rodica Lupu a fondat şi conduce compania de consultanţă in management strategic si finantare Loop Operations, precum si Ingenius Hub, cu spatii ultra-centrale de co-working, cu programe constante de sustinere si finantare a tinerilor antreprenori si cu implicare in finantarea a 80 de start-up-uri in ultimii 3 ani.
Co-fondator, Happy Recruiter
Călin Ştefănescu este un antreprenor din Mureş de al cărui nume se leagă crearea platformei de recrutare Tjobs și a Happy Recruiter, o platformă care foloseşte inteligenţa artificială pentru recrutarea de personal de pe reţelele de socializare.
Fondator, Human Performance Development International
Petru este fondatorul HPDI (Human Performance Development International) şi preşedintele Fundaţiei Leaders, cel mai cunoscut ONG din România ce promovează leadershipul. De peste 10 ani, HPDI îl reprezintă în Europa pe Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri internaţionali. Împreună cu acesta, asigurăm servicii de consultanţă pentru peste 30 de companii, pe programe de dezvoltare a competentelor de leadership, comunicare, customer service, team management, change management şi coaching. A absolvit Academia de Studii Economice, secţiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management cu Asebuss şi Kenessaw State University şi multe alte programe de training naţionale şi internaţionale. A fost implicat în Aiesec pe perioada facultăţii iar mai târziu s-a alăturat Leaders în identificarea şi creşterea masei de oameni care vor produce schimbări în societate. În 2008 a urmat programul de 1 an al Aspen Institute – Young Leaders Program. În prezent, Petru este antreprenor, consultant şi trainer acreditat ANC, conducând HPDI, fondator a diferite start-up-uri şi iniţiative în sfera educaţiei şi nu numai. Este consultant şi coach în project management, motivare, leadership, antreprenoriat şi proiecte complexe de dezvoltare.
Manager, RomadConta
Roxana Andriciuc este antreprenoare în domeniul contabil-financiar, deținând o companie de contabilitate și consultanță. Experiența sa cuprinde roluri de Director economic, expert evaluator, responsabil financiar în diferite proiecte finanțate prin fonduri structurale.
Partener, Rei Finance Advisors
Expert accesare fonduri europene si scheme de ajutor de stat
ADR - Certified Mediator, Elena Badea - Birou de Mediator
Dupa aproape 15 ani petrecuti in industria bancara si de asigurari, am avut puterea sa recunosc ca am suficienta incredere in mine, astfel incat sa pot trece intr-o zona de mult ravnita , aceea a antreprenoriatului ! Libertatea de a face propriile alegeri, de a lucra foarte aproape de oameni si de problemele lor, dar mai ales posibilitatea de a descoperi ca ma pot folosi de toata experienta acumulata in toti acesti ani, m-au ajutat sa am incredere in mine. Si sa o inspir si celor de langa mine!
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.
Prezentator, realizator, moderator TV, jurnalist,
Jurnalist TV, radio și presa scrisă. Trainer în media și comunicare. Public speaker. Prezentator de evenimente.