- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [Sales&Marketing] - Sales Automation
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
Ai pierdut vreodată vreun deal pentru ca nu ai apucat să faci follow-up? Ai pierdut vreodată mult timp adăugând oportunități și lead-uri în CRM? Ai pierdut din vedere problemele din procesul de vânzări ori poate ai sunat la lead-urile potențiale în ordine alfabetică în loc de ordinea potrivirii?
Dacă ai răspuns da la măcar una din aceste întrebări, înseamnă că ai nevoie de sales automation, această serie de tool-uri care transformă taskurile consumatoare de timp și le automatizează, pentru îmbunătățirea eficienței.
Vor fi abordate subiecte precum:
- dezvoltarea sales automation și avantajele acesteia
- folosirea tehnologiei pentru a îmbunătăți procesul de vânzări
- îmbunătățirea relației cu clienții și potențialii clienți
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Ce tool-uri putem folosi pentru îmbunătățirea procesului de vânzări?
- Ce opțiuni din putem alege pentru sales automation?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
CEO și Co-fondator, SilkWEB
Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.
Marketing Specialist, HPDI România
Alexandra Savencu este Marketing Specialist la HPDI România. Cu o experiență în consultanță de management, a lucrat pentru diferite ONG-uri, dar și pentru Guvernul României.
CEO & Founder, Tooliers
Cunoscuta drept Smart Profits Accelerator, anume Accelerator de Profituri Inteligente, Ozana Giusca este un antreprenor innascut, care a lansat afaceri in retail, moda, consultanta si tehnologie.
Fondator, Kiwi Agency
Pasionat fiind de marketing, in 2013, a infiintat agentia Kiwi Agency, care ofera servicii integrate de promovare a companiilor. La momentul actual este agentia cu cele mai bune rezultate din vestul tarii.
Moderatori
Director Comercial, Aplast
Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.