Ce sunt evenimentele Business Days?

    Evenimentele Business Days sunt create cu scopul de a ajuta mediul de afaceri regional de a gasi raspunsuri la provocari, solutii la probleme, oportunitati de dezvoltare personala, profesionala si a afacerilor. Evenimentele Business Days sunt recunoscute pentru faptul ca pe durata lor creaza diverse contexte care incurajeaza interactiunea dintre participanti, speakeri si parteneri, generand numeroase oportunitati reale de business.

    Pana in acest moment evenimentele Business Days au fost organizate in 30 de editii si la aceste editii au participat cumulat peste 30.000 de participanti din tara si strainatate. Conform estimarilor extrapolate din chestionarele de feedback completate de participantii la evenimente, Business Days prin crearea contextelor de generare a de oportunitati de afaceri a contribuit in cele 30 de editii cu peste 500.000.000 euro la cresterea reala a economiei Romaniei, fiecare editie contribuind in ultimii ani cu cel putin 25.000.000 euro la cresterea economiei regionale.

    Evenimentele se desfasoara de 4 ori pe an in cele mai importante centre regionale din RomaniaBucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi.

    Evenimentele Business Days dureaza 2 zile si au in componenta 40 de manifestari si sesiuni:

    • 10 sesiuni plenare cu cate 6 prezentari de 15 minute (un total de 60 de prezentari pe durata celor 2 zile, axate pe trenduri, tendinte, povesti de succes inspirationale, prezentare de oportunitati de afaceri, analize, sinteze, speech-uri motivationale)
    • 16 workshopuri interactive axate in principal pe invatare prin schimb de experienta, studii de caz, exemple de buna practica, intrebari si raspunsuri, interviuri pe scena, dezbateri pe teme de interes (la fiecare workshop sunt invitati 3-5 speakeri care sunt specialisti, practicieni, antreprenori sau manageri cu experienta in domeniul respectiv)
    • 14 sesiuni avansate de training sau masterclass axate pe dezvoltarea afacerii si care se adreseaza in special factorilor de decizie din organizatii (antreprenori, top manageri, directori de departamente)
    • in plus la fiecare eveniment se creaza numeroase contexte si sesiuni informale si formale de business networking pentru a facilita generarea de proiecte si afaceri intre participanti
    • sesiunile si manifestarile se desfasoara in calupuri de cate 4 sesiuni ce se desfasoara in paralel pe parcursul a 5 sloturi de timp de cate 100 de minute fiecare pe durata unei zile

    Vezi imagini si materiale video de la editiile anterioare Business Days.

    Fiecare eveniment Business Days gazduieste si o expozitie care ofera posibilitatea partenerilor de a interactiona mai activ cu participantii, le ofera posibilitatea de a face demonstratii pentru solutiile, produsele si serviciile lor, de a testa idei, servicii si produse si de a derula numeroase sondaje sau studii instant cu participantii la eveniment.

    La evenimentele Business Days participa intre 500 si 1.200 de participanti. Vezi profilul participantilor la evenimentele Business Days desfasurate in cei 8 ani de existenta a proiectului.

    La evenimentele Business Days participa intre 60 si 120 de speakeriSpeakerii sunt antreprenori de succes in domeniile lor, top manageri in companii mari, cu impact major in piata, experti, consultanti cu multi ani de experienta si autoritate recunoscuta in domeniul lor de expertiza, profesori din renumite scoli de MBA, traineri din cele mai importanta companii de training din tara si strainatate, ambasadori, consuli, diplomati economici, membrii ai guvernului, primari, viceprimari, experti din administratia publica, speakeri motivationali, performeri exceptionali, tineri talentati, oameni deosebiti.

    Vezi ce spun speakerii care au fost la evenimentele Business Days despre acestea.

    Temele evenimentelor Business Days sunt alese in baza unor cercetari de piata pe care echipa Business Days o deruleaza inainte de fiecare eveniment cu scopul de a cartografia cat mai exact nevoile, problemele si provocarile cu care se confrunta mediul de business din regiunea in care va urma sa aiba loc evenimentul.

    Vezi detalii despre atmosfera evenimentelor Business Days...

    Tipurile de acces la evenimentele Business Days sunt impartite pe mai multe categorii:

    • Business Trends - care se adreseaza cu precadere celor care cauta in special dezvoltare personala si care vor sa inteleaga cat mai bine trendurile si tendintele care vor redesena economia si societatea in perioada care urmeaza. Cei care aleg acest tip de acces sunt in general antreprenori, manageri, profesionisti aflati inca in primii ani de cariera sau activitate, studenti, tineri aflati in definirea rutei optime pentru cariera, precum si cei interesati de a intelege trendurile si tendintele care vor redesena economia si societate si care vor sa identifice din timp provocarile sau oportunitatile care se ascund in spatele valului de schimbari generate de aceste trenduri si tendinte.
    • Professional Development - care se adreseaza cu precadare celor care cauta dezvoltare profesionala, vor sa devina mai buni in meseria pe care au ales-o pentru a face cariera sau pentru a fi mai buni in anumite domenii de activitate pentru a creste performanta organizatiei, departamentului sau a echipei pe care o coordoneaza. Temele principale de dezvoltare profesionala sunt axate pe: managementul si leadershipul echipei (HR), dezvoltarea abilitatilor comerciale si de relatii cu clientii (COM), dezvoltarea abilitatilor de comunicare si marketing (MARK), dezvoltarea abilitatilor de planificare, luarea deciziilor, organizare, control, financiare, inovare, antreprenoriale, analiza, rezolvare a problemelor compleze, digitalizarea afacerii, strategie (MAN). Cei care aleg acest tip de acces sunt in general antreprenori, top si midle manageri, profesionisti din companii din curs de dezvoltare si care cauta solutii si raspunsuri la problemele si provocarile cu care se confrunta.
    • Business Development - care se adreseaza in general factorilor de decizie din organizatii, care vor sa-si dezvolte noi deprinderi de business development, atat cu focus pe interiorul organizatiei, cat si cu focus pe piata si exteriorul organizatiei (participantii care aleg acest tip de acces sunt in general CEO, GM, Directori de departemente, Profesionisti cu experienta, Consultanti din companii stabile, in crestere si cu experienta)
    • VIP - se adreseza celor care vor sa beneficieze la maximum de oportunitatile de business networking si de intreaga arie de beneficii oferite de complexitatea unui eveniment Business Days

    Toate tichetele de acces la evenimentele Business Days sunt tichete de acces de tipul MULTIPASS si practic pe durata unui eveniment pot fi folosite consecutiv de mai multe persoane din cadrul unei organizatii, in functie de interesele fiecaruia. Fapt care permite o buna optimizare a timpului si a bugetului investit in participarea la un eveniment Business Days.