Profilul demografic al participantilor la evenimentele Business Days
Evenimentele Business Days strang la fiecare editie peste 1.100 de participanti si la fiecare editie participa peste 120 de speakeri care au prezentari si interactioneaza cu publicul in peste 50 de manifestari pe durata celor doua zile.
Evenimentele Business Days au crescut de la evenimente de 250 de participanti pana la evenimente peste 1.100 de participanti, iata evolutia numarului de participanti de la prima editie, pana la editia 23, in putin peste 6 ani de activitate in slujba comunitatii. Pana astazi la evenimentele Business Days au participat peste 25.000 de oameni de afaceri.
In medie 51% dintre participanti sunt din judetul in care se organizeaza evenimentul, undeva in jur de 28% sunt din judetele limitrofe si in jur de 17% sunt participanti din alte judete ale tarii. In medie la un eveniment sunt participanti din aproximativ 20 de judete. Bucuresti, Ilfov, Cluj, Iasi, Timisoara, Bihor, Brasov si Sibiu are de fiecare data reprezentanti la toate evenimentele Business Days.
In medie 4% dintre participanti (in jur de 45) sunt din strainatate (majoritatea dintre ei vin din Moldova, Ungaria, Austria, Elvetia, Italia, Spania, Serbia).
54% dintre participanti sunt doamne si domnisoare.
50% dintre participanti (in jur de 550) sunt factori de decizie (antreprenori, top manageri, membrii de bord). La ora actuala in Romania si Europa de Est nu exista o aglomeratie mai mare de antreprenori si top manageri prezenti la un eveniment de business pe durata a doua zile.
40% dintre participanti sunt cu varsta cuprinsa intre 31 si 40 de ani.
35% dintre participanti au veniturile lunare intre 1001 si 2500 de euro, 17% au veniturile intre 2501 si 5000 euro si 35 au peste 5000 euro.
95% dintre participantii de la ultimele patru editii Business Days ar reveni la o editie viitoare, indicator de satisfactie care pun evenimentele Business Days in topul celor mai calitative evenimente de business din Romania.