Sesiune specială [Antreprenoriat] - Pornirea și dezvoltarea afacerii

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care iau in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE 

  • Antreprenoriat si primii pasi in dezvoltarea afacerii; decizia de "a risca": importanta unui plan de afaceri solid; majorarea capitalului; surse de capital.
  • Definirea a ceea ce este businessul si a antreprenorului.
  • Decizia de "a risca" - ideea si dezvoltarea acesteia pentru o noua afacere.
  • Inceperea sau preluarea unui business; pretul cerut, bunavointa, servicii, produse.
  • Mediul de afaceri, tipuri de companii, bunuri, servicii, produse
  • Tipuri de proprietate a afacerii: proprietar unic, firmele cu proprietate in parteneriat, societati cu raspundere limitata - caracteristici, avantaje si dezavantaje ale fiecarui tip. Incorporarea si inregistrarea unei afaceri, raspundere personala, aspecte legate de profit, francize.
  • Localizarea afacerii: factori de luat in considerare, piata de afaceri, consumatori si clienti, competitivitate.
  • Inchirierea sau cumpararea spatiilor, leasing, aranjamentul spatiilor; serviciile necesare, utilaje, mobila si echipament, expunere; securitate, asigurare.

​# RESURSE

  • prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Chief Operating Officer, Habitat for Humanity România

Gabi are 40 de ani și se implică în dezvoltarea proiectelor sociale în ONG-uri încă din perioada studenției. Are o expunere la 360 de grade asupra sectorului nonprofit activând de-a lungul timpului ca membru în consilii directoare ONG, coordonator de voluntari naționali și internaționali, manager dezvoltare (nivel național), director executiv.

Citeste mai mult

Antreprenor, Investitor, Consultant, Business Mentor, CIT Grup

Antreprenor: - creatorul conceptului IT Refurbished in Romania - cofondatorul celei mai mari companii companii IT Refurbished din Romania cu afaceri de peste 40 milioane euro pana in prezent si detinatorul celui mai mare magazin IT Din ROmania. Din 2007 consultant pentru Natiunile Unite pe probleme de dezvoltare antreprenoriala, activand ca facilitator in programul UNCTAD Romania. Membru fondator Asociatia pentru Antreprenoriat din Romania. Implicat in miscarea rotariana, ca presedinte Rotaract 2103 - 2104 actualmente membru Rotary. Detinator de diploma FBLA (Future business liders of America). Investitor imobiliar activ. Business Mentor. Owner Grupul IT-istilor. Motto favorit: Întotdeauna amintiti-va ca aveti în voi puterea, rabdarea si pasiunea de a ajunge printre stele pentru a schimba lumea. Crede in lucrurile bine facute.

Citeste mai mult

Co-Founder, PONY CAR SHARING

Demis Ghindeanu este CEO-ul si Co-fondator-ul companiei Pony Car Sharing, prima si cea mai mare companie de car sharing din Romania, infiintata la Cluj in anul 2015. Din anul 2017 Pony s-a lansat in Bucuresti si in 2018 in Alba Iulia. In prezent PONY are o flota de peste 160 de masini conduse de o comunitate de peste 20.000 de useri. Demis are o experienta de peste 15 ani in Marketing si Publicitate, fiind si CEO-ul agentie de publicitate Marks.

Citeste mai mult

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult

Fondator, Casa de Moda NICHI Cristina Nichita

Cristina Nichita este antreprenor si promoveaza industriile creative si productia romaneasca, prin creatiile vestimentare ale propriei Case de Moda NICHI din Iasi. Cristina Nichita a dezvoltat si o cariera in politica, ca deputat, implicandu-se activ si in diverse proiecte sociale si culturale. Crede in frumusetea vietii si a credintei, a iubirii de aproape, bucurandu-se de rolul de mama, deputat, om al creatiei si model feminin ce inspira pe oricine oriunde are ocazia.

Citeste mai mult

Managing Partener, Tundrea si Asociatii

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult