Sesiune speciala [Antreprenoriat] - Fluxurile de venit sau cum sa atragi bani pentru organizatia ta

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE

Daca clientii constituie inima unui model de business, fluxurile de venit reprezinta arterele sale. O companie trebuie sa-si puna problema "ce valoare este cu adevarat dispus sa plateasca fiecare segment de clienti?". Daca se raspunde cu succes la aceasta intrebare, atunci compania isi permite sa genereze unul sau mai multe fluxuri de venit din partea fiecarui segment de clienti. Fiecare flux de venit poate avea mecanisme diferite de pret, cum ar fi preturile fixe de lista, negocierea, licitatea, dependenta de piata, dependenta de volum sau managementul randamentului.

Un model de business poate avea doua tipuri diferite de fluxuri de venit:

  • veniturile din tranzactionare, care rezulta din platile singulare ale clientilor
  • veniturile recurente, care rezulta din platile existente, pentru a livra o propunere de valoare clientilor sau pentru a oferi asistenta post-achizitie

Toate, crearea si oferirea de valoare, mentinerea relatiilor cu clientii si generarea veniturilor, induc costuri. Aceste costuri pot fi calculate relativ simplu dupa definirea resurselor-cheie, a activitatilor-cheie si a parteneriatelor cheie. Unele modele de afaceri sunt insa mai influentate de costuri decat altele.

Evident costurile ar trebui sa fie reduse la minimum in fiecare model de afaceri. Dar structurile de costuri relativ reduse sunt mai importante in unele modele de afaceri, decat in altele. Prin urmare este util sa se faca distinctia intre doua clase largi de structuri de costuri ale modelelor de afaceri: detrminate de cost si determinate de valoare.

Structurile de cost pot avea urmatoarele caracteristici:

  • costuri fixe
  • costuri variabile
  • economii de scara
  • economii de gama

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Ce nivel de valoare sunt dispusi sa plateasca clientii?
  • Ce platesc in prezent? Cum platesc in prezent? Cum ar prefera sa plateasca? Cat de mult contribuie fiecare flux de venit la veniturile totale?
  • Care sunt modalitatile prin care putem genera fluxuri de venit (vanzarea de active, taxa de utilizare, abonamente, imprumutul, inchirierea, leasingul, acordarea de licente, comisioane de brokeraje, publicitate)?
  • care sunt cele mai uzitate mecanisme de pret (meniul preturilor fixe, predefinite care se bazeaza pe variabile statice sau preturile dinamice care se schimba in functie de conditiile de piata)

​# RESURSE

  • prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)

 

Lista speakeri

Owner, GRAPHTEC DESIGN

Magda Bei este antreprenor de la 19 ani, iar până în prezent a acumulat 24 de ani de activitate în afaceri, un cocktail de management și leadership, o experiență din care a învățat să aibă încredere în propriile valori.

Citeste mai mult

Director Comercial, Aplast

Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este cunoscut pentru faptul ca detine functia de director general in cadrul Network One Distribution. Printre numeroasele functii pe care acesta le-a detinut de-a lungul anilor se numara si functia de country manager in cadrul Flamingo Computers, manager in cadrul Flamingo International si general manager pentru compania Fit Distribution.

Citeste mai mult

CMO, ContentSpeed

Cu o experiență de peste 14 ani în mediul online local și internațional, Doina coordonează departamentul de Marketing și Vânzări al companiei ContentSpeed, lider de piață în implementarea solutiilor software pentru eCommerce customizate.

Citeste mai mult

Trainer și Consultant în finanțarea afacerii, AP DEVELOP 4EX

Trainer, Consultant în finanţare, Business Coach Fondator & Manager General AP DEVELOP 4EX

Citeste mai mult

CEO&Cofounder, Instant Factoring

Elisa Rusu este CEO&Cofounder la INSTANT FACTORING. Cu o experiență

Citeste mai mult

Președinte, Asociatia Analistilor Financiar-Bancari din Romania

Experiența sa profesională este legată în cea mai mare parte de Coface România, una dintre cele mai importante companii la nivel global în managementul riscului de credit, alături de care este din decembrie 2005

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, Bizz Club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României. Astăzi Călin coordonează cea mai cunoscută organizație de Business Networking din România - bizz.club și este fondator a mai multor startup-uri cu influență în sfera educațională:SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game,

Citeste mai mult