Doina Vîlceanu

De 17 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.
A început în cadrul companiei multinaționale Studio Moderna, punând bazele canalului de vânzare online. În 2004, când nimeni nu credea măcar în internet, a reușit o creștere de peste 1.000% a vânzărilor online.
Cu toate cunoștințele acumulate, în 2010 și-a deschis și propriul magazin online pentru a înțelege cu adevărat pașii pe care trebuie să-i facă un antreprenor în ecommerce. Astfel, acum nu mai vorbeste "din cărti", ci din propria experiență de creare de site, import și distributie, marketing online si, cel mai important, cum e să pui clientul pe primul loc.
În 2013 s-a alăturat businessului de familie ContentSpeed în calitate de manager de Vânzări și Marketing. Înființată acum peste 15 ani,  compania a devenit lider de piață în solutii pentru magazine online.  Platforma de eCommerce ContentSpeed a fost aleasa de branduri ca Sephora, Diverta, Chicco, ProfiHairShop, Nicoro, Coccodrillo, Maxy Toys, Amigo Intercost, Elbi Electric si alte peste 650 de magazine online B2C si B2B.