Workshop [Sales&Marketing] 2 - Viitorul in managementul relatiei cu clientii

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Construirea relatiilor cu clientii
  • Satisfactia consumatorilor, calitate, valoare, serviciu
  • Lantul de valoare si managementul calitatii totale.
  • Retentia consumatorilor si managementul relatiilor cu clientii.
  • Serviciu clienti, criterii SMART si C-SMART.
  • Capacitatea de a avea o intelegere profunda si exacta, dar totusi intuitiva a clientilor interni si externi este fundamentala pentru cresterea bazata pe clienti.
  • Ceea ce le oferi consumatorilor nu este neaprat evident. Exista modalitati diferite de a percepe valoarea. Trebuie sa mergi mai departe de serviciu sau produs.
  • Cu cat intelegerea clientilor pe care o dezvolti este mai profunda, cu atat este mai probabil sa anticipezi nevoile acestora, sa livrezi produse sau servicii noi si chiar sa reduci cheltuielile aferente marketingului traditional. Clientii formatori de opinie vor avea o contributie considerabila in succesul tau si sunt de cele mai multe ori cei mai persuasivi oameni de vanzari

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Partner, GCG

Antreprenor, consultant de business si mentor al comunitatii de start-upuri din Romania, Mihai Guran se diferentiaza prin experienta in dezvoltare de business la nivel international, cu expertiza profesionala in management, sales si marketing. Rezultatele obtinute s-au reflectat in cresteri ale cotelor de piata obtinute cu echipele formate si conduse pentru Dell, HP si Bitdefender.

Citeste mai mult

Owner, Ventivo

Ruxandra Ion este Owner al companiei Ventivo, o companie dedicată dezvoltării afacerilor cu ajutorul instrumentelor de IT.

Citeste mai mult

Fondator, Accelera®

Are peste 28 de ani de experienta nationala si internationala în marketing, vanzari si dezvoltare comerciala A avut proiecte în Franta, Germania, Italia, Spania, Cehia, Bulgaria, Austria, India si România pentru companii ca Accor, Allianz, Vodafone, Aliat Mercedes, BMW Bavaria Automobile si inca peste 200 de companii. A imparti scena cu Robin Sharma, Paul Martinelli, Alain Cardon si cu cei mai buni traineri din România

Citeste mai mult

Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom

Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.

Citeste mai mult

Senior trainer, Manager SMART HR

Magnoliu Stan este în prezent Senior Trainer și Manager al companiei Smart HR. Are o activitate profesională de peste 15 ani în domeniul resurselor umane și al dezvoltării personale și de peste 12 ani ca trainer certificat CNFPA și Persolog.

Citeste mai mult

CEO, Savoy Hotel

Bellamy Zahiu este CEO-ul si proprietarul Hotelului Savoy din Mamaia. Cu o experienta de peste 19 ani in turism, a trecut prin experienta afilierii la lantul hotelier international Best Western iar din 2015 a hotarat retragerea din lant si recrearea brandului Hotel Savoy.

Citeste mai mult

Co-Fondator, Consultant și trainer, PRO Customer

Florin Dumitrașcu este cofondator al firmei PRO Customer înființată în 2012, lucrând, încă din 2009, la proiectul de concepere și implementare a metodei PRO Customer® care, în numai 8 ani, însumează peste 7.000 de aplicanţi - consultanţi de vânzări, manageri de primă linie sau de top din diferite industrii precum: bănci, asigurări, telecomunicaţii, produse farmaceutice, vânzare și închiriere de utilaje de mare mecanizare.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant in comunicare,

Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.

Citeste mai mult

Director Comercial, Aplast

Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.

Citeste mai mult