Exprimă-ți identitatea companiei prin imaginea birourilor tale - Idei de amanajare interiora

Exprimă-ți identitatea companiei prin imaginea birourilor tale - Idei de amanajare interiora

Această perioadă a însemnat o reorganizare o redefinire și o tranziție a spațiilor de lucru. Dacă provocarea companiilor care și-au reunit angajații în birouri a trebuit fost să își reamenajeze spațiile de birouri pentru a asigura siguranța și protecția sănătății angajaților, pentru acele companii care au optat în continuare pe lucrul de la distantă a angajaților, sarcinile par mai simple.

 

 Ce vei descoperi în acest articol? Pe scurt:

  • Vei afla 3 elemente esențiale pentru amenajarea corectă a biroului firmei tale. Identitatea, iluminatul și principiul ergonomic.
  • Cum influențează un spațiu de birou amenajat corect munca angajaților. Tipul potrivit de spațiu de lucru pentru tine și echipa ta contribuie la creșterea bunăstării, sănătății și productivității generale a acestora.  
  • Ce poți face pentru a crește confortul angajaților la locul de muncă și productivitatea lor.
 

Locurile în care ne simțim cel mai bine, suntem fericiți și productivi sunt acele locuri care rezonează cu personalitatea noastră. Sunt acele locuri care ne aduc calm și ne generează putere de concentrare. Astăzi discutăm despre transpunerea personalității noastre în birou. 

Ei bine, dacă vrei ca angajatul tău să fie productiv trebuie să te asiguri că are toate condițiile de lucru necesare pentru a-și concentra atenția pe sarcinile sale. Am pregătit acum ceva timp un ebook de bune practici care s-ar putea să îți fie de folos, fie că vrei să îți reunești angajații la birou fie că vrei să le crești productivitatea. Vezi aici ebook de bune practici.

 
De ce e atât de important de unde lucrez?

Am plecat în conceperea acestui articol de la o întrebare simplă, pusă de un angajat al nostru, anume: De ce e atât de important de unde lucrez? Ei bine...după o discuție detaliată cu prietenii noștri din Noblesse Group, care ne-au ajutat pe noi și angajații noștri să înțelegem cât de important este confortul birourilor noastre am decis să împărtășim acest lucru și cu voi.  

Noblesse Group ne-a demonstrat prin studii că este extrem de important confortul la locul de muncă. Potrivit unei cercetări, 25% dintre oamenii din birouri au menționat că amenajarea biroului de unde au lucrat a avut un efect negativ asupra nivelului lor de productivitate. Cercetări suplimentare sugerează că problemele cu confortul la locul de muncă pot duce la probleme de sănătate pentru lucrători și la niveluri crescute de absenteism. Tipul potrivit de spațiu de lucru pentru tine și echipa ta contribuie la creșterea bunăstării, sănătății și productivității generale a acestora.

Având în vedere că mulți dintre noi petrecem ani lucrând în aceeași cameră, chiar și la același birou, este perfect logic să curățăm, să organizam și să amenajăm spațiul de lucru, astfel încât să putem lucra confortabil.

 

Ce putem face pentru a îmbunătăți nivelul de confort și a crește productivitatea angajaților?

Am pregătit pentru tine 3 direcții de urmat pentru amenajarea unui birou care să te reprezinte pe tine, și să creeze confortul unui mediu cu un nivel crescut de productivitate.

 

1. Adaptați spațiul de birouri în funcție identitatea, de valorile și de cultura companiei tale

Nimic nu te identifică mai mult în fața clienților tăi,  decât imaginea din interiorul biroului tău.  În zilele noastre, multe firme precum IT, companii de marketing și companii de jocuri online promovează un sentiment de deschidere și transparență la locul de muncă. Nu este vorba atât despre industrie, cât despre valorile echipei. Dacă și tu vrei să îți amenajezi biroul astfel încât să te reprezinte, să îți transpună imaginea companiei în ochii clienților care îți trec pragul atunci solicită o consultanță gratuită cu Loredana Predaexpert în design interior și management strategic.

 
1.2

 

Înainte de a vă proiecta spațiul de lucru personal, este important ca spațiul general de birouri să facă față provocărilor pe care le aduce afacerea. La urma urmei, mediul din birou este mai mult decât biroul în sine. O echipă este adesea formată din talente diferite care ar putea lucra îndeaproape împreună la diferite proiecte, astfel încât toată lumea are aproape aceleași nevoi. Este esențial ca echipa să aibă un spațiu în care membrii să se simtă în largul lor, un spațiu în care toți să puteți participa la întâlniri rapide pentru a trece peste sarcini și să prezentați feedback cu privire la munca realizată.

Deci, cel mai bun mod de a proiecta spațiul principal de birouri este de a extrage valorile cheie ale culturii companiei. Prevedeți-le și faceți-le să se materializeze printr-o selecție adecvată de spațiu, lumină, mobilier și lucrări de artă. Locul în care echipa ta își dedică timpul va încorpora complet viziunea despre locul în care tu și echipa ta decideți să luați compania. Vezi ce idei de amenajări poți folosi de la partenerii noștri Noblesse Group.

 

2. Folosiți lumina naturală

2. Folosiți lumina naturală

 

Studii multiple din ultimul deceniu au arătat o legătură puternică între expunerea la lumina zilei la locul de muncă și productivitatea îmbunătățită. Potrivit unui studiu, 78% dintre angajați au raportat că accesul la lumină naturală le îmbunătățește vederea și bunăstarea iar  70% au spus că le îmbunătățește performanța la muncă. Christine Everett, designer de interior din New York, spune: „Expunerea la lumina zilei este esențială pentru menținerea ritmului circadian al corpului, care gestionează cunoașterea, producția de serotonină și digestia. Ne simțim literalmente mai treji și mai fericiți de expunerea la lumina zilei ”(Business Insider).

Dacă vorbim de iluminat artificial, atunci trebuie să ții cont că acesta poate face diferența într-un birou, atât din punct de vedere estetic, cât și funcțional (cine este productiv lucrând în întuneric?). luminatul are un rol imens atunci când vine vorba de amenajarea interioară a birourilor. O lumină anume nu se potrivește cu toate tipurile de birou. Lumina trebuie adaptată la nevoile interioare ale camerei, la înălțime, culori și desighn. Pentru a crește productivitatea, luminile albe și strălucitoare contribuie la simularea luminii de zi, ceea ce ne face să ne simțim mai treji și mai concentrați. Vedeți biroul alăturat, care reprezintă o transformare totală a unui subsol, prin jocuri de culori și lumini  într-un birou ce scoate în evidență un brand născut din pasiune si iubirea de frumos. Vezi si alte proiecte ale Noblesse Group.

Este important să ne gândim și la momente de relaxare când concepem designul interior al unui birou, fie că este unul mare sau mic. Privirea fixă la ecranul unui computer (așa cum facem majoritatea dintre noi zilnic) poate provoca oboseală, așa că iluminarea slabă oferă ochiului o pauză și permite relaxarea.

 

3. Alegeți o configurație ergonomică de birou

3.  Alegeți o configurație ergonomică de birou

Un spațiu de lucru productiv trebuie să fie unul confortabil. O configurare greșită a biroului poate duce la dureri de gât, dureri de spate și alte leziuni care pot face dificilă concentrarea asupra muncii. Principiile ergonomice vă pot ajuta să proiectați un spațiu de lucru sănătos și favorabil productivității.

Spațiul de lucru ar trebui să încurajeze „postura neutră”, ceea ce înseamnă o aliniere a corpului cu biroul, în mod echilibrat care reduce stresul zilnic asupra posturii și coloanei. Poți vedea mai multe bune practici în ghidul nostru, adaptat nevoilor actuale ale birourilor.

O ergonomie adecvată a biroului, inclusiv înălțimea corectă a scaunului, distanța adecvată a echipamentelor și o poziție bună a biroului ajută articulațiile.

 

Starea de spirit a dintr-un birou este extrem de influențată de alegerile de design. Prin psihologia culorii știm că nuanțele diferite au puterea de a evoca energie, conversație și fericire. Selectarea unui albastru sau verde rece pentru o zonă de lounge încurajează relaxarea, în timp ce un spațiu care are roșu sau galben este cel mai bun pentru sălile de întâlnire în care sunt generate idei. Alte elemente precum arta personalizată cu citate inspiraționale sau un omagiu adus orașului sunt alte modalități de a menține moralul bun și, la rândul lor, angajații fericiți.

Dacă te-ai întors la birou și vrei câte-va sfaturi practice pentru amenajarea acestuia, vezi ghidul nostru iar dacă vrei să îți scoți în evidență personalitatea, valorile și imaginea companiei prin design atunci, stabilește o consultanță gratuită cu Loredana Preda. 

Vezi mai multe articole din categoria: Trenduri & Oportunitati