Cu Produsul și Poziționarea pe Piață

Cu Produsul și Poziționarea pe Piață

Produsul și Poziționarea sunt două ingrediente care reies din cele 7 ale mixului de marketing, mix care ne ajută să penetrăm piața. Toate cele șapte elemente trebuie combinate într-un mix. Ca la o reţetă, un ingredient nu se înlocuieşte cu altul; fiecare dintre ele trebuie adăugat în cantităţile corecte şi la timpul potrivit, pentru ca mixul să aibă succes în satisfacerea consumatorului.

Fiecare organizaţie va tinde să abordeze mixul în stilul propriu. De aceea, nu există două firme care să urmeze exact aceeaşi abordare de marketing.

În sesiunea specială [Antreprenoriat] 2 - Produsul, Piața și Poziționarea vom diseca toate aceste elemente cu ajutorul 5 antreprenori și specialiști din diverse domenii de activitate.

În ceea ce privește produsul, vom discuta despre cum dezvoltăm produse noi de generarea unei idei, pana la testarea, dezvoltarea produsului si comercializare. Vom afla care sunt strategiile ciclului de viata ale produsului, care sunt trategiile de pret ale produsului nou.

La capitolul piață com aborda subiecte ca segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor, nivele de segmentare ale pietei: piete de consumatori, piete de afaceri, piete internationale. Vom discuta și despre cum merită a fi abordate segmentele de piata, cum targetam piata, cum evaluam segmentelor de piata și cum identificam competitorii companiei.

În ceea ce privește pozitionarea, vom afla cum pozitionam corect pe piata un brand sau un produs, care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes, de ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare și cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare.

Cei cinci antreprenori care vor fi alaturi de tine sunt:

  • BOGDAN PANDEA, CEO Captain Bean, Captain Bean
    Este recunoscut drept Capitanul, mai exact CEO-ul lantului de cafenele Captain Bean. In prezent este implicat in proiectul Gorunn Made to Measure, unde este Co-Fondator, proiect prin care doreste sa educe si sa imbrace oamenii de business din Romania.
  • CĂLIN BIRIȘ, Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom
    Este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.
  • MARIUS BICU, Managing Partner, Unilact
    De profesie Inginer IT, Marius Bicu este Managing Partner al Unilact, o afacere de familie infiintata in 1994 de tatal acestuia. Marius Bicu a preluat conducerea companiei in 2002. Unilact detine in portofoliul sau, din 2012, tanara marca De la Ferma, producator de branzeturi premium.
  • RĂZVAN ZIEMBA, Managing Partner, Profit Consulting
    Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution. Sub conducerea lui Razvan, Network One Distribution a ajuns la o cifra de afaceri anuala de peste 200 milioane Euro si peste 230 de angajati.
  • RĂZVAN ZVORIȘTEANU, CEO, Promer Group
    Prin intermediul Promer Group caută să se apropie din ce în ce mai mult de clienţi din postura de consultant de business în alegerea corectă a canalelor de promovare şi prin optimizarea continuă a bugetelor de marketing, preponderent în offline.

Vino și tu la Conferințele și Workshop-urile de la Cluj Business Days 2019! Pentru a te înscrie, este necesar să achiziționezi un tichet Professional Development, care îți va permite accesul și la conferințele de la Cluj Business Days 2019, precum și la alte workshopuri, dacă vor fi de interes pentru tine. În plus, vei primi informații care te vor ajuta să îți dezvolți afacerea, acces la prezentările și recomandările oferite de aceștia și sfaturi de la peste 100 de experți în diferite domenii - antreprenoriat, management, leadership, oameni de business care au reușit cu afacerile lor. 

Vezi mai multe articole din categoria: Business Days