Sesiune speciala [Antreprenoriat] - Echipa. Resursele. Planificarea

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE

  • Factorii de echipa: Personalitati particulare, trasaturi si calitati.
  • Roluri in echipa, rolul comportamental si activitati; selectia, testarea si evaluarea.
  • Echipe si grupuri: scopul lor; crearea, dezvoltarea si comportamentul grupurilor; factori ai echipelor de inalta performanta.
  • Planificarea si organizarea activitatilor de echipa
  • Planificarea si organizarea resurselor

​# RESURSE

  • prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Antreprenor și consilier în afaceri,

Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.

Citeste mai mult

CEO&Cofounder, Instant Factoring

Elisa Rusu este CEO&Cofounder la INSTANT FACTORING. Cu o experiență

Citeste mai mult

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult

Managing Partner, Trandafir & Associates

Cu o experienta de aproape 10 ani in serviciile de avocatura de business la cel mai inalt nivel, slefuita in urma lucrului in echipele unora dintre societatile de profil de top din Romania si a finalizarii cu succes a unor dosare care au devenit reper in domeniu, Georgiana Trandafir este, de aproape doi ani, Managing Partner al casei de avocatura Trandafir & Associates.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.

Citeste mai mult

Antreprenor, Autor, Business Mentor,

Este iniţiatorul echipei de coach, traineri formaţi şi certificaţi John Maxwell Team din România, cofondator al celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, cu peste 50 de milioane de euro cifra de afaceri din 2005 până în prezent si este prezent în TOP 500 Forbes.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult