Workshop [Sales&Marketing] 3 - Social influence

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Cum construiesc o campanie marketing plină de conținut?
  • Mult zgomot cu folos vs. Discret și plin de miez
  • Enviromental | În funcție de ce îți stabilești content pentru marketing?
  • Schimbă strategia | Vânzarea înseamnă rezolvarea unei nevoi
  • Ce poate fi așa complicat cu contentul în marketing?
  • Specific: importanța conținutului în vânzările online.
  • Esența în comunicare. Reguli de urmat 
  • Story | Cum să construiești narativul pentru vânzări.
  • Success Stories | Propulsia unor afaceri prin content marketing.

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Antreprenor online, Kooperativa 2.0

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.

Citeste mai mult

Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom

Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.

Citeste mai mult

Fondator, Conversion Academy

Ciprian Soleriu este trainer, speaker si expert pe domeniul cresterii vanzarilor online. Misiunea lui este sa ajute 1.000.000 de oameni sa vanda mai mult si sa isi creasca afacerile folosind instrumente online si strategii de psihologie si marketing bine tintite.

Citeste mai mult

Founder, Becoming Words / Cuvinte Potrivite

Roxana Grămadă este copywriter de conversie și creatoarea Cuvinte Potrivite, un studio de design pentru indentități de afaceri.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu a făcut studii de științe politice și de istorie, apoi a obținut doctoratul în sociologie. Este adept convins al învățării permanente.

Citeste mai mult