Workshop 5 - Brandingul si pozitionarea pe piata a produselor sau serviciilor
Cui se adreseaza? - antreprenorilor, factorilor de decizie din companii, specialistilor de marketing, specialistilor de branding, celor care vor sa invete despre branding si despre pozitionarea corecta a produselor si serviciilor pe piata
Modul de desfasurare? - sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate
TEMA
Daca participi la acest workshop vei putea afla raspunsuri la intrebarile de mai jos:
- Ce este un brand de succes?
- Cum se ajunge din momentul crearii pana in momentul in care se poate spune cu certitudine ca un brand are succes?
- Care sunt ingredientele unui brand de succes?
- Care este valoarea unui brand? Cum o evaluam?
- Ce este pozitionarea?
- De ce este importanta pozitionarea corecta pe piata a produselor si serviciilor?
- Cum se face pozitionarea corecta?
- Ce factori pot influenta pozitionarea?
- Cum setam strategia de marketing si politicile de pret in functie de pozitionare?
- Ce facem atunci cand am pozitionat incorect produsele sau serviciile pe piata, dar ne dam seama de acest lucru doar in timp?
- Cand si de ce sa apelam la consultanti in branding sau pozitionare?
Pentru a participa la acest workshop este nevoie de tichet de acces PLUS (o zi sau ambele zile) sau PREMIUM (o zi sau ambele zile).
INSCRIE-TE acum!
Investeste in dezvoltarea ta personala si profesionala! Fii mai bun decat competitia ta!
Lista speakeri
Founding Partner, Rogalski Damaschin Public Relations
Eliza Rogalski este unul dintre cei mai apreciați și respectați specialiști de comunicare din România, cu 15 ani de experiență în strategie de comunicare.
Owner, The Marks
Director de marketing în companii importante românești ca Policolor, Murfatlar sau TVR, partener Trout & Partners pentru birourile din București, Chișinău și Viena. Experiența sa numără 11 premii Effie, start-up-ul și dezvoltarea unor agenții de advertising importante și lansarea și poziționarea unor branduri cunoscute românești. În echipa Marks, Iulian Pădurariu activează ca și consultant de marketing asociat. Iulian este un om care gândește simplu. Îi reușește asta fără efort. Tocmai datorită acestui fapt el spune că n-a muncit decât o singură dată-n viață, atunci când a prăjit cartofi la McDonald’s la Piața Unirii. De atunci a făcut totul cu pasiune. După ce a lucrat timp de 7 ani ca și angajat în companii românești, în 2005 a deschis la București biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout, unul dintre cei mai renumiți strategi de business. Din 2008 coordonează activitatea Trout&Partners pentru Europa Centrală și de Est, de la biroul din Viena. Încă păstrează legătura cu România, atât pentru clienții Marks, cât și pentru prieteni și familie, dar și pentru a susține diferite discursuri sau workshopuri în cadrul unor proiecte educaționale precum Business Design Academy sau Outliers Lab. Iulian iubește muzica pe care nu numai că o ascultă, dar o și mixează. Și fiindcă locuiește în Austria a dezvoltat o dulce dependență de sporturile de iarnă pe care le practică pentru a se relaxa.
Trainer, consultant , Pilates
Cori Grămescu este antreprenor de la vârsta de 20 de ani, trainer de Pilates de la 21 de ani, designer de programe de antrenament de la 25 de ani, nutriţionist de la 29 de ani . De doi ani studiază medicina în cadrul UMF Carol Davila Bucureşti şi în 2014 a început un MBA la Maastricht School of Management. De-a lungul timpului a coordonat antrenamentul în diferite momente de viaţă pentru mai multe persoane publice din România, printre care se numără Simona Pătruleasa, Roxana Ionescu, Minodora, Raluca Lăzăruţ, Mirela Boureanu Vaida, Dragoş Bucurenci şi a realizat diverse materiale despre sport alături de Lavinia Pârva, Laura Cosoi şi Dana Rogoz. În 2013, Cori Grămescu a obţinut Certificare ca nutriţionist prin Masterclass, curs acreditat CNFPA. De la începutul carierei şi până în prezent, Cori Grămescu a antrenat peste 12.000 de cliente, de toate vârstele, de la 8 la 86 de ani. Din 2005 a urmat mai multe sesiuni de training sub îndrumarea unor nume mari din fitnessul mondial, astfel ca în 2006 a urmat cursuri de Pilates prin metoda Moirei Merrithew în Toronto, Canada. În 2010 a participat la mai multe sesiuni de training cu Viveca Jensen în metoda Piloxing la Stockholm. În 2011 a participat la un training cu Shellie Blanks Cimarosti şi Billy Blanks ( în SUA şi Germania ) şi a primit certificare TaeBo obţinută prin examen în Nashville. În 2011 şi 2012 a făcut traininguri TaeBo cu Rebecca Barthel (master trainer IFAA) în Darmstadt, Germania. Tot în 2012 a urmat un training cu Barbara Morini şi a obţinut certificare în Cardiolates , a urmat o formare şi certificare sub îndrumarea lui Rudy Alexander în metodă SpideRAP la Rimini şi Bucureşti, iar în 2013 a mers la o sesiune exclusivă de pregătire cu Michael King şi Malcom Muirhead la Barcelona. În 2011 a absolvit Erisma – Leadership Creativ în cadrul programului Erudio, în 2012 a început cursurile la UMF Carol Davila, iar în 2013 a încheiat formarea ca nutriţionist prin examen susţinut cu reprezentanţi din Ministerul Educaţiei Naţionale şi a făcut un curs de formare PCM Process Communication Model susţinut de Dragoş Bucurenci. În 2012 a organizat şi susţinut prima sesiune de pregătire şi certificare în metoda Ultimate Pilates by Cori Grămescu (trademark OSIM), level 1 la Bucureşti, la care au participat instructori din Cluj şi Bucureşti şi în 2013 – Curs de certificare level 1 şi 2 în metoda Ultimate Pilates by Cori Grămescu la Bucureşti, cu instructori din Cluj, Lugoj, Caraş Severin, Drobeta Turnu Severin, Slatina şi Bucureşti, iar în 2014 a urmat a treia generaţie de instructori formaţi în metoda Ultimate Pilates.
Moderatori
Speaker, Co-fondator Speakers Club, Coaching4You
Paul Ardeleanu este unul dintre cei mai active specialiști în public speaking din România și co-fondator al Speakers Club, comunitate de practică pentru abilități de vorbire în public. De 5 ani facilitează traininguri îndomeniul abilităţilor de prezentare și timp de 2 ani a făcut acest lucru în cadrul firmei Coaching4You, firmă condusă de Lorand Soares Szasz. În acești 5 ani el a interacționat cu peste 5000 de oameni care au participat la cursurile sale, majoritatea fiind antreprenori, manageri sau speakeri profesioniști. În prezent el are peste 1000 de ore de vorbit în fața publicului. Paul a fost de 5 ori speaker la Business Days şi speaker al conferinţa TEDx Bacău 2014. Ceea ce adduce unic în cadrul seminariilor și cursurilor sale sunt entuziasmul și pasiunea unei persoane care traiește cu convingerea că poate schimba lumea în mod pozitiv, începând cu ceea ce este în jurul său, pas cu pas. Motto-ul său este : Inspiring Your Voice.