- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [HR] - Motivarea si retentia talentelor in organizatie
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Workshopurile pe teme de HR abordeaza urmatoarele teme: recrutare, selectie, integrare in echipa, formare si dezvolare profesionala, achizitia de competente, leadership, coordonarea, inspirarea, motivarea si implicarea oamenilor, diagnosticarea nevoilor indivizilor si a echipei, dezvoltarea oamenilor din echipa, instrumente si procese de colaborare si incurajarea muncii in echipa, incurajarea practicarii responsabilitatii, rezolvarea provocarilor specifice unei echipe, managementul performantei, strategii de recompensare, cresterea eficientei si a productivitatii oamenilor din echipa, brandul de angajator, strategii de salarizare, motivarea nefinanciara a salariatilor.
#AUDIENTA TARGET
manageri de resurse umane, directori de HR, responsabili de recrutare, responsabili de dezvoltarea abilitatilor si competentelor, responsabili de motivare si implicarea oamenilor din organizatie, consultanti, traineri, specialisti in diverse domenii din managementul resurselor umane, antreprenori, manageri care au in subordine oameni, team-leaderi, persoane implicate in procesele de recrutare si selectie, persoane implicate in procesele de formare si dezvoltare profesionala a oamenilor din echipa, top manageri si factori de decizie implicati in planificarea strategica a resurselor umane
#TEMA si CONTEXT*
Astazi in contextul in care migratia talentelor din Romania este la apogeu si numarul celor care lucreaza in afara granitelor tarii este aproape egal cu numarul angajatilor care lucreaza in mediul privat, in situatia in care multe companii se plang ca nu-si gasesc oameni potriviti pentru joburile disponibile, mediul universitar si sistemul de invatamant parca este inghetat intr-o rutina din care nu mai poate iesi si arunca pe piata de munca tineri total nepregatiti pentru cerintele in permanenta schimbare a mediului de business, intr-o conjunctura in care in anumite industrii si pentru anumite joburi se duce o batalie extrema pentru a gasi oameni, managerii de resurse umane traiesc un stres constant si au inteles ca puterea a trecut de la angajator la angajat. Companiile au inteles ca tot ceea ce se stia despre managementul oamenilor este de domeniul trecutului, din care poti pastra acele lucruri care raman valabile, dar in rest trebuie sa te adaptezi, sa constientizezi ca forta de munca devine capitalul cel mai important si cel mai valorosa al unei organizatii, piata muncii se schimba, asteptarile si cerintele angajatilor se schimba. Motivarea si Politica de recompnesare a performantelor devin doua instrumente strategice, prin care trebuie in primul rand sa te aliniezi la trenduri, in al doilea rand sa te adaptezi la asteptarile angajatilor si in al treilea rand sa le transformi in instrumente puternice de engagement si fidelizare a celor mai buni performeri din organizatie, pe care alte companii deja le au in vizor si abia asteapta sa puna mana. Este vorba in primul rand de supravietuire si in al doilea rand de dezvoltare...in lumea managerilor de resurse umane si in mediul de afaceri vom trece la profunde schimbari de mentalitate si abordari in ceea ce priveste motivarea angajatilor si a managementului performantei...
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- ce este motivarea si cum se va schimba strategia de motivare in organizatii?
- care sunt ingredientele de succes pentru o strategie de motivare a echipei?
- ce poti obtine prin motivare?
- ce este performanta?
- cum poti transforma talentul in performanta?
- ce este managementul performantei?
- cum recompensezi performanta?
- ce mai functioneaza inca si ce nu va mai functiona in viitor? de ce?
- cum construiesti un sistem de recompensare eficient?
- cum te ajuta managementul performantei eficiente la cresterea productivitatii?
- de ce este important feedback-ul in managementul performantei?
- cum introduci o cultura de feedback in organizatia ta?
- cum sa-ti cresti rata de retentia a oamenilor buni in organizatia ta?
- cum sa cresti rata de engagement al oamenilor tai?
- ce este implicarea? de ce este ea importanta?
- ce sa faci sa nu-ti plece oamenii la concurenta?
# RESURSE*
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
Managing Partner, RoPlus-Thomas Romania
Inovație, noutate în HR și business, reprezintă sensurile pe care Sorina Bradea le urmează de 19 ani. Trainer și consultant în cadrul propriei firme, Romarketing, a adus în România în 1998 Thomas International, unul din cele mai cunoscute și utilizate sisteme de evaluare comportamentlă la nivel internațional. Crede în valoarea fiecăruia, în posibilitatea de a-ți utiliza potențialul la maximum - cu condiția să îl cunoști.
Owner, GRAPHTEC DESIGN
Magda Bei este antreprenor de la 19 ani, iar până în prezent a acumulat 24 de ani de activitate în afaceri, un cocktail de management și leadership, o experiență din care a învățat să aibă încredere în propriile valori.
CEO, Netopia
Pe langa Netopia System, care din 2008 are un birou si in SUA, la Silicon Valley, antreprenorul este implicat si in alte proiecte, precum platforma pentru jocuri mygod.ro, si este totodata si investitor intr-o serie de companii aflate la inceput din domenii precum IT, hardware, comert si energii alternative.
Fondator, Academia de HR
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
CEO, Kilpatrick Group S.A
KEYNOTE SPEAKER In 2003, he took over the Italian executive search firm Kilpatrick and immediately affiliated the company to a global network and built up the business regionally to become a leading player in the international searches for both Italian clients abroad and Multinationals trying to define key players in Italy. In 2006 the firm opened offices in Romania (Timisoara and Bucharest) and later in the Netherlands. Since 2010 Kilpatrick has really become a boutique Italian multinational with 15 offices spread out between Asia and the Americas and Jacob and his team continue their aggressive and successful development of the business. Jacob has built a reputation with both clients and candidates that are based on superior communication and project results that exceed expectations. Working at the highest levels, he has successfully built teams for early-stage clients as well as reinvigorated established organizations with new talent. Jacob's specialty is to manage the cultural differences aiming at the best possible return on investment for both company and executive. His commitment to excellence, combined with extensive in depth industry knowledge, has been the driving force behind Kilpatrick's development.
Managing Partner , HR4YOU
Alina are o experienţă de 20 ani în domeniul managementului resurselor umane din rolul de Top Manager sau Consultant la companii de renume.
Moderatori
Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication
Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.