- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [HR] - Atragerea talentelor si strategii eficiente de recrutare si selectie
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Workshopurile pe teme de HR abordeaza urmatoarele teme: recrutare, selectie, integrare in echipa, formare si dezvolare profesionala, achizitia de competente, leadership, coordonarea, inspirarea, motivarea si implicarea oamenilor, diagnosticarea nevoilor indivizilor si a echipei, dezvoltarea oamenilor din echipa, instrumente si procese de colaborare si incurajarea muncii in echipa, incurajarea practicarii responsabilitatii, rezolvarea provocarilor specifice unei echipe, managementul performantei, strategii de recompensare, cresterea eficientei si a productivitatii oamenilor din echipa, brandul de angajator, strategii de salarizare, motivarea nefinanciara a salariatilor.
#AUDIENTA TARGET
manageri de resurse umane, directori de HR, responsabili de recrutare, responsabili de dezvoltarea abilitatilor si competentelor, responsabili de motivare si implicarea oamenilor din organizatie, consultanti, traineri, specialisti in diverse domenii din managementul resurselor umane, antreprenori, manageri care au in subordine oameni, team-leaderi, persoane implicate in procesele de recrutare si selectie, persoane implicate in procesele de formare si dezvoltare profesionala a oamenilor din echipa, top manageri si factori de decizie implicati in planificarea strategica a resurselor umane
#TEMA si CONTEXT*
Astazi provocarile si problemele cele mai acut resimtite de mediul de business sunt cele legate de managementul personalului si din cadrul acestora probabil cele mai severe sunt cele legate de identificarea si atragerea talentelor in echipa si cele legate de mentinerea oamenilor valorosi pe termen lung in organizatie.
Migratia talentelor in afara tarii, scaderea constanta a natalitatii din ultimii 20 de ani, lacunele mari dintre ceea ce livreaza pe piata muncii sistemul de educatie si ceea ce are nevoie mediul economic sunt doar cateva din factorii externi care afecteaza mai puternic decat ne-am dori sansa de a gasi oameni potriviti pentru joburile disponibile in majoritatea companiilor din economia romaneasca. Toti acesti factori din pacate nu dau semne de ameliorare si par in continuare sa se agraveze cu potential puternic distructiv asupra mediului de business.
Concurenta acerba din anumite domenii acutizeaza si mai mult problemele deja existenta pe piata muncii si determina organizatiile romanesti sa devina inovative si creative in incercarea disperata de a pastra cei mai buni salariati in organizatie.
In aceste conditii dezvoltarea abilitatilor de leadership, de atragere a talentelor in organizatie, de motivare a lor si nu in ultimul rand capacitatea de a dezvolta strategii adecvate de retentie a acestora devin directii prioritare de achizitie de competente si abilitati pentru managerii si antreprenorii din organizatiile romanesti si nu numai.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- ce este brandul de angajator si de ce este el important
- cum sa atragi cu eficacitate talentele in organizatia ta
- care sunt cele mai bune tactici in identificarea si atragerea talentelor in echipa ta
- cum sa selectionezi in mod profesionist cei mai potriviti candidati pentru echipa ta pentru a te asigura ca ai facut cele mai bune alegeri
- ce este mai bine sa angajezi juniori, pe care sa-i formezi, cu riscul ca odata formati sa-i pierzi in favoarea corporatiilor mari, pentru pozitiile unde gasesti cu dificultate candidati sau sa astepti pana gasesti persoana potrivita postului si organizatiei?
- ce alternative ai daca nu gasesti profilul de angajat pe care ti-l doresti in organizatie?
- care sunt cele mai bune modalitati de salarizare, compensatii non-financiare si de recompensare a performantelor si de unde stii ca ele se potrivesc business-ului si industriei din care faci parte?
- cum pastrezi cei mai buni angajati in organizatie? ce sa faci in situatia in care esti pus in fata situatiei de a concura cu oferta unei organizatii corporatiste si care la prima vedere pare mai tentanta pentru salariati? ce negociezi in astfel de situatii cu salariatul si unde te opresti in acest proces de negociere?
- cum sa construiesti o organizatie care sa atraga talentele ca un magnet?
# RESURSE*
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
Manager, Supremia Group
Oana Piper este managerul companiei Supremia Grup, lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania.
Managing Partner, Unilact
Marius Bîcu este proprietarul Fermei cu Omenie, o afacere de familie care produce brânzeturi premium românești cu lapte de la animalele din ferma proprie. Brânza de burduf De la Ferma a primit in 2018 si 2019 premiul întâi pentru cea mai buna brânză de burduf din România. Marius are 70 de colegi gospodari care se asigură că în fiecare an 600 de tone de brânză pleacă spre 11 tari din Europa.
Managing Partner , HR4YOU
Alina are o experienţă de 20 ani în domeniul managementului resurselor umane din rolul de Top Manager sau Consultant la companii de renume.
Fondator, Academia de HR
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
Moderatori
Consultant comunicare & Branding personal, Co-fondator Chic-Elite.ro
Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca, precum Eva.ro sau revista Cariere, si am avut ocazia de a interactiona cu sute de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri. 2015 mi-a imbogatit activitatea cu doua proiecte noi – comunitatea online dedicata femeilor Chic-Elite.ro, unde sunt co-fondator, si o structura de economie sociala, un hotel de animale de companie, Hello, Pet!, unde sunt brand ambassador.