Workshop [Management&Strategie] - Cultura organizațiilor performante
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.
#TEME ABORDATE
- Cooperare si competitie în interiorul companiei, în echipă sau în aceeași industrie/piață - ex: proiectele de CRS ale RBL sau campania Traiasca capra vecinului !
- Cultura orgaizațională de coaching
- Transferul de management transgenerațional
- Delegarea ca eficientizare a managementului
- Comunitățile intraprenoriale
- Brandul personal ca asset al ascensiunii în carieră
- Unde se întâlnește leadershipul cu coachingul ?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Managing Partner, AIMS Human Capital Timișoara
Principalele sale arii de expertiză includ dezvoltarea și livrarea de sesiuni de training privind: tehnici de prezentare, abilități de comunicare,abilități manageriale, leadership, managementul resurselor umane, planificarea și dezvoltarea carierei, managementul conflictelor, inteligență emoțională.
CEO, High EQ Australia
Dr. Natanael Costea și-a început cariera în 1997 și și-a extins dezvoltarea profesională în leadership training, coaching și business education.
Fondator, Casa de Moda NICHI Cristina Nichita
Cristina Nichita este antreprenor si promoveaza industriile creative si productia romaneasca, prin creatiile vestimentare ale propriei Case de Moda NICHI din Iasi. Cristina Nichita a dezvoltat si o cariera in politica, ca deputat, implicandu-se activ si in diverse proiecte sociale si culturale. Crede in frumusetea vietii si a credintei, a iubirii de aproape, bucurandu-se de rolul de mama, deputat, om al creatiei si model feminin ce inspira pe oricine oriunde are ocazia.
HR Director, Flex
Cu o experiență profesională de peste 15 ani, Diana Nãstase are o vastã experiență de leadership, în iniţiative strategice de dezvoltare a resurselor umane şi proiecte operaţionale în Romȃnia şi peste graniţe (Europa şi U.S.), precum şi numeroase certificări profesionale în zona de Coaching – Solution Focused, TEIQue, DISC, fiind certificatã ca şi consultant în sistemul Internaţional Thomas, având experienţã în utilizarea şi interpretarea analizelor de profil personal.
Moderatori
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.
Member, Mamprenoare Community
Mihaela Pleșcan este o persoană care își iubește profesia, o femeie de carieră dar în același timp și mama unui băiețel care i-a schimbat viața, și i-a deschis drumul spre antreprenoriat odată cu concediul de maternitate. O femeie activă în proiectele locale de dezvoltare personală și a carierei. Dragostea de oameni și munca alături de ei i-a conturat experiența profesională de mai bine de 10 ani în domeniul Resurselor Umane, mai exact în zona de Recrutare.