Masterclass [Business development] - Brandul de angajator
#FORMAT
Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.
#DESCRIERE
In ziua de astazi activitatea de recrutare s-a transformat tot mai mult intr-o activitate de marketing, pentru ca talentele si candidatii doriti trebuie abordati pe o metoda similara cu cea de atragere a clientilor. Companiile au nevoie sa se faca cunoscute si sa atraga, si sa isi creeze un brand de companie diferentiator. Intrebarile la care vom raspunde in timpul masterclass-ului:
- Ce asteapta candidatii in ziua de azi de la companii?
- Ce putem oferi pe langa beneficiile materiale si care ar putea sa faca diferenta pentru ei?
- Prin ce se remarca un brand de angajator?
- Care este mixul de comunicare recomandat pentru recrutare astazi?
Impreuna cu cei din sala vom face cateva exercitii
- Definirea profilelor de angajati pe care si-i doresc (nu pe care ii au deja)
- Analiza unui profil de angajat direct
- Definirea unor mesaje care sa poata fi folosite in recrutare pentru atragerea respectivilor candidate
#AUDIENTA target
- Manageri de HR, Directori de HR, Employer Branding Manager, Manageri de departamente (de marketing, branding dezvoltare, scenior specialist pe employer branding din corporatii)
- CEO /GM din IMM
- Antreprenori activi in business
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui masterclass
- o lista de cel putin un tool/instrument/metodologie din partea expertului care sa-i ajute pe cei prezenti la masteclass sa fie mai inovativi si eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Fondator, Academia de HR
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.