Workshop [Sales&Marketing] 3 - Digital marketing strategy

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

Prezentul si viitorul ne obliga sa gandim strategii de marketing si vanzari actuale si adaptate la contextul economic modern. Business-urile actuale, fie ele tradiționale, fie online au nevoie de o strategie de marketing online pentru a creste numarul de potentiali slienti si de ce nu, clienti. Un plan strategic in domeniul digital poate insemna o planificare ce aduce in timp atingerea obiectivelor si cresterea vanzarilor. Identificarea unor solutii de marketing online potrivite este vitala, pentru a construi strategia corecta.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum trebuie sa arate o strategie de marketing adaptata nevoilor actuale?
  • De ce diferente trebuie sa tina cont companiile atunci cand isi elaboreaza strategia?
  • Ce tool-uri de digital marketing putem folosi pentru a obtine cele mai bune rezultate?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

General Manager, Tailwind Romania

Călin Rotăruș are o experienţă de 15 ani în digital, acumulată în companii precum Goldbach Audience şi Arbo Interactive, de unde a plecat în 2013. A adunat aproape 20 ani de carieră în media şi publicitate (din care 5 ani în funcţia de director general). În ultimii ani, Călin s-a dedicat antreprenorialului şi a activat ca şi consultant independent.

Citeste mai mult

Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom

Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.

Citeste mai mult

Digital Consultant | Digital Trainer | Human-Centric Digital Transformation Advocate, Digitalize

Irina Pocovnicu este consultant si trainer de marketing digital. In experienta ei de peste 11 ani de lucru in domeniu, atat in agentii creative, de media, cat si in multinationale.

Citeste mai mult

Managing Director & Online Marketing , AdLemonade

Anabela Luca este antreprenor, consultant si trainer de online marketing @adLemonade.com, agentie de performance marketing de top. Pasionata de a sustine business-urile romanesti si internationale in a cuceri online-ul, Anabela reprezinta un partener strategic pentru orice business care isi doreste sa isi creasca accelerat vanzarile si numarul de clienti de pe internet. In cei peste 6 ani de experienta in online, a construit eficient campanii pe Google AdWords si Facebook pentru peste 80 de companii, administrand bugete de peste 4 milioane de eur. Dintre clientii ei, se disting Tocmai.ro, Jolidon International, FashionUp sau Tudor Tailor.

Citeste mai mult

Managing Partner, Valoria Business Solutions

Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.

Citeste mai mult

Managing Partner , Infant Media/TimesNewRoman.ro

Alex Dona este un specialist in media cross-platform. Avand o experienta bogata in TV, print, BTL si digital este adeptul strategiei brand-centric. Printre proiectele lui de suflet s-au numarat The Money Channel, Sanoma Hearst si in prezent: TimesNewRoman.ro. In paralel, ofera consultanta de media si afacerilor “curajoase”, dupa cum le numeste el.

Citeste mai mult

CEO, Co-Fondator, Marketizator, rca-ieftin.ro

Valentin Radu este un antreprenor cu 12 ani de experienţă în marketing online şi tehnologie. El este CEO al Marketizator, prima platformă completă de optimizare a ratei de conversie din România şi co-fondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucători pe piaţa de asigurări online din România.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant in comunicare,

Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.

Citeste mai mult

Director Comercial, Aplast

Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.

Citeste mai mult