- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [Sales&Marketing] 1 - Branding si pozitionare in piata
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
Perioada pe care o traversam are cateva caracteristici definitorii pe care nu le mai putem ignora: viteza, accesibilitate instanta la informatie, de oriunde, de catre oricine, foarte mult zgomot, o jungla infinita de date in care nu ai harta si te poti pierde foarte usor. Specialistii de marketing au obligatia de a fi constienti ca brandul, pozitionarea corecta pe piata si comunicarea potrivita sunt vitale pentru succesul unei companii, a unor produse sau servicii.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Ce este brandingul in era digitala? Ce a pastrat si care sunt trendurile viitoare de care sa tinem cont in branding?
- Care sunt ingredientele de succes pentru un brand de impact?
- Cum pozitionam corect pe piata un brand, un produs, un serviciu, un concept, o companie?
- Care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes?
- De ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare?
- Cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare? ce avantaje scot la iveala? ce provocari ne arunca in fata?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
CEO & Head of Strategy, Consultant & Trainer, Infinit Solutions Agency
Alex Cernătescu este CEO si Co-Fondator la Stefanini Infinit (Infinit Agency). Are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie si este Speaker International, Consultant si Trainer.
Digital & Customer Marketing Manager, Arctic
Gabriel Eremia are 10 ani de exeperință în marketing. Este incântat să ajute la dezvoltarea afacerilor, să stăpânească canalele digitale și interactive, să se angajeze în crearea de echipe de super-eroi digitali.
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Consultant de branding, Fondator , INNEROUT - REPUTATION MANAGEMENT
Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale.
Moderatori
Consultant in comunicare,
Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.
Director Comercial, Aplast
Mihai si-a construit o cariera de peste 20 de ani in vanzari. S-a remarcat intotdeauna prin dedicarea cu care s-a angrenat in toate proiectele pe care le-a initiat sau la care a participat. Ca manager de vanzari a activat pe diverse trepte de management. Asa a ajuns, in timp, Director de Vanzari si a coordonat echipe. In cel mai mare proiect coordonand o echipa de vanzari, la nivel national, de peste 2000 de oameni.