- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [HR&Leadership] 2 - Employer branding
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
- Planificarea fortei de munca si strategia de HR
- Selectia si recrutarea, recrutarea interna si externa
- De ce este important sa atragem oamenii potriviti. Talentele in echipa.
- Promovarea noilor posturi de lucru, administrarea aplicatiilor pentru postul de lucru,
- Realizarea interviurilor, testarea aplicantilor, politica oportunitatii egale.
- Inductie - scopurile acesteia, planificare si activitati; insturirea si dezvoltarea angajatului.
- Analiza postului de lucru, pregatirea descrierii postului si a candidatului idea.
- Recrutare planificata si sistematica, selectia pentru post
- Stiluri de interviu si abilitatile necesare pentru desfasurarea unui interviu de angajare
- Brand de angajator
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Cum construim brandul de angajator?
- Cum recrutam si alegem angajatii cei mai buni?
- Cum atragem talentele in echipa noastra?
- Cat conteaza brandul de angajator in atragerea oamenilor potriviti in echipa
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Consultant de branding, Fondator , INNEROUT - REPUTATION MANAGEMENT
Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale.
Digital Marketing Specialist, adLemonade
Pasionată de comunicare, în general, Ramona Voivoda are o experiență de peste 10 ani în Marketing și PR, deopotrivă in instituții publice și companii private.
Managing Partner, Corporate Performance Solutions
Claudiu Popovici si-a inceput activitatea de training si consiliere profesionala in 2004, dupa 10 ani de cariera profesionala in companii multinationale si romanesti, si o perioada extinsa de implicare in activitati de voluntariat. El abordeaza trainingul cu metode mai apropiate de consultanta comportamentala decat de cele ale “predarii”: - Are in vedere unicitatea fiecarui grup si a fiecarui participant la training - aflat intr-un moment distinct al vietii si carierei sale, influentat comportamental de “cultura organizationala”, precum si de tiparele de gandire dobadite in evolutia sa.
Development Consultant, Colorful Cultures
Iulian Ioniță a lucrat ca trainer intern, trainer coordinator iar apoi ca Freelancer pentru companii prestigioase precum Achieve Global, MDI-Training Romania. A ocupat pozititii ca Training Manager pentru WNS Global Services sau Coordonator al HR Field Business Partners la Kruk Romania. Iulian se ocupa acum, din postura de Consultant la Colorful Cultures, de construirea si livrarea celor mai bune solutii de dezvoltare pentru clientii din corporatii transnationale, care urmaresc comunicarea interculturala, alinierea valorilor si profesionalizarea in acelasi timp.
Manager, Supremia Group
Oana Piper este managerul companiei Supremia Grup, lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro
Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,
In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.