- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Workshop [HR&Leadership] 1 - Leadership&Employee experience
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
- Leadership si team building - importanta si rolul lor.
- Conducerea, munca, organizatiile si caracteristicile umane.
- Definitii de grup si de echipa; valorile si comportamentul echipei, perceptia popoarelor asupra echipelor.
- Tipurile de echipe si membrii echipei.
- Sinergia, gandirea de grup, dinamica si normele grupului, grupurile de colegi si grupurile ierarhice; inertie si tensiuni.
- Formarea si dezvoltarea de echipe; caracteristicile echipei, comunicarea si ciclul de viată; loialitatea echipei.
- Rolurile si functiile echipei; teoria rolurilor, rotile echipei, modelul Belbin.
- Rolul liderului; trasaturi si stiluri de conducere.
- Teorii de leadership, spectrul de conducere si matrice, cum sa devii un lider
- Puterea, influenta și relatiile in organizatii; utilizarea si sursele de putere.
- Autoritate, responsabilitate si răspundere
- Delegare si imputernicire la locul de munca
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Cum aplicam teoriile de leadership in practica de zi cu zi?
- Cum dezvoltam permanent echipele, cum le imbunatatim experienta si performantele?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Director General, Unifarm
Adrian Ionel este Directorul General al C.N. UNIFARM S.A. din noiembrie 2012, ca parte din echipa de management care a reușit să așeze o companie a statului român pe un trend ascendent după ani de stagnare a cifrei de afaceri.
Managing Partner, Profit Consulting
Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.
Managing Partner, Transearch
După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.
Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication
Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.
Fondator, Human Performance Development International
Petru este fondatorul HPDI (Human Performance Development International) şi preşedintele Fundaţiei Leaders, cel mai cunoscut ONG din România ce promovează leadershipul. De peste 10 ani, HPDI îl reprezintă în Europa pe Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri internaţionali. Împreună cu acesta, asigurăm servicii de consultanţă pentru peste 30 de companii, pe programe de dezvoltare a competentelor de leadership, comunicare, customer service, team management, change management şi coaching. A absolvit Academia de Studii Economice, secţiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management cu Asebuss şi Kenessaw State University şi multe alte programe de training naţionale şi internaţionale. A fost implicat în Aiesec pe perioada facultăţii iar mai târziu s-a alăturat Leaders în identificarea şi creşterea masei de oameni care vor produce schimbări în societate. În 2008 a urmat programul de 1 an al Aspen Institute – Young Leaders Program. În prezent, Petru este antreprenor, consultant şi trainer acreditat ANC, conducând HPDI, fondator a diferite start-up-uri şi iniţiative în sfera educaţiei şi nu numai. Este consultant şi coach în project management, motivare, leadership, antreprenoriat şi proiecte complexe de dezvoltare.
CEO, Noblesse Group
Antreprenor de succes in industriile creative si culturale, Loredana Preda fondeaza compania Noblesse Group International in 2002, creand de-a lungul timpului mai multe branduri Noblesse Interiors , Studio Insign , Palatul Noblesse, Noblesse Academy si Asociatia cultural Noblesse. Acestea activeaza in domeniile: mobilier si decoratiuni, servicii de proiectare in design interior si arhitectura, evenimente corporate si artistice, proiecte culturale, academie de cursuri de dezvoltare personala si profesionala, promovand prin toate acestea un lifestyle plin de valoare. Aceste branduri spun fiecare o poveste, nascute din pasiune, leadership vizionar, competenta managerială, dorința de dezvoltare continuă și dragostea de frumos, de cultură și istorie, impreuna dand nastere unui business de familie, menit a fi lasat mostenire.
Moderatori
Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,
In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro