Masterclass [Business development] 2 - Strategy, Creative & Business Stand-Up Masterclass – Business, Advertising & Marketing Edition

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#AUDIENTA target

Se adreseaza in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat. 

#TEME ABORDATE

“Strategy, Creative & Business Stand-Up Masterclass – Business, Advertising & Marketing Edition” – Solutii aplicate pentru probleme si provocari variate. Pentru prima oara participantii vor avea in sala si reprezentantul unei agentii de advertising foarte mari (Infinit Agency – Alex Cernatescu) cat si reprezentantul unui brand lider de piata (Arctic/BEKO/Grundig - Gabriel Eremia) care vor oferi timp de o ora solutii aplicate si sfaturile ce se pot aplica in business-urile participantilor.

Vor fi abordate teme precum:

  • Cresterea vanzarilor cu ajutorul digital marketing
  • Cresterea vanzarilor cu advertising
  • Creatie 
  • Strategie 
  • Identitate de brand
  • Constructie de brand
  • Organizarea departamentului de marketing
  • Administratea canpaniilor de online
  • Consultanta in marketing
  • Advertising
  • Prezenta in online
  • Brandul personal al antreprenorului

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

CEO & Head of Strategy, Consultant & Trainer, Infinit Solutions Agency

Alex Cernătescu este CEO si Co-Fondator la Stefanini Infinit (Infinit Agency). Are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie si este Speaker International, Consultant si Trainer.

Citeste mai mult

Digital & Customer Marketing Manager, Arctic

Gabriel Eremia are 10 ani de exeperință în marketing. Este incântat să ajute la dezvoltarea afacerilor, să stăpânească canalele digitale și interactive, să se angajeze în crearea de echipe de super-eroi digitali.

Citeste mai mult