Sesiune de dezvoltare personala 4 - Brandul personal

#FORMAT

Sesiunile de dezvoltare personala matinale sunt sesiuni interactive de 60 de minute care se desfasoara inainte de inceperea programului evenimentului si care au rolul de a ajuta antreprenorii si managerii sa fie mai eficienti, mai productivi, mai echilibrati, mai sanatosi, mai fericiti si nu in ultimul rand mai plini de energie si vitalitate.

#AUDIENTA

Aceste sesiuni se adreseaza tuturor participantilor la eveniment. Locurile sunt limitate si necesita o preinregistrare la fiecare sesiune, pentru a te asigura ca vei prinde loc. Se desfasoara mai multe sesiuni in paralel si poti alege sa participi la una din aceste sesiuni.

#TEMA si CONTEXT

Cand spunem ”branding personal”, ne gandim de cele mai multe ori la vedete sau persoane publice. La un nivel simplist, brandul personal poate trece drept un instrument de marketing capabil sa transforme ceva cat se poate de normal, firesc si obisnuit, in ceva iesit din comun, extraordinar. Atunci cand vorbim despre business, brandingul personal devine un subiect din ce in ce mai serios. Ideea de produs frumos ambalat dispare brusc si face loc adevarului: brandingul personal este un ”must” al acestor timpuri in care nevoia de autenticitate este din ce in ce mai acuta, intr-o lume a afacerilor in care nimeni nu mai vrea sa semene cu altcineva, ci are un singur obiectiv: sa fie original.

Pentru Mihaela Radulescu, brandingul personal este un efort de a aduce laolalta omul si business-ul sau, rezultatul fiind o imagine complexa. Brandingul personal nu este (auto)promovare, ci este, in primul rand, o alegere strategica autentica, purtatoare de valoare si comunicata asumat. Si a dovedit asta cu toti clientii sai cu care a lucrat, multi dintre ei oameni de business foarte cunoscuti.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum poate construi un om de business propriul brand personal?
  • Cum se construieste cel mai bine reputatia personala?
  • Cum pot folosi atuurile personale in brandul personal de business?

​# RESURSE

Toti participantii la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • instrumente, exercitii, sfaturi, ghiduri menite sa te faca mai fericit, mai echilibrat, mai sanatos, mai productiv, mai informat

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Consultant de branding, Fondator , INNEROUT - REPUTATION MANAGEMENT

Lucrează proiecte de branding, employer branding și employee engagement pentru corporații și companii antreprenoriale.

Citeste mai mult