Workshop [Sales&Marketing] 2 - Delivering a superior Customer Experience

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

 

#TEME ABORDATE

  • Când știi că atragi clienți nu doar pentru un produs, ci pentru că le oferi o experiență?
  • Ai ajuns cu adevărat la un client atunci când spune o poveste despre tine
  • Ce țintim? Oferim experiență sau vrem clienți satisfăcuți?
  • Ce înseamnă să livrezi unui client o Experiență
  • Ce și cum adaugi unui produs ca să ajungi să oferi o experiență?
  • Middle management | Ce rol au în customer service?
  • Experiența – de la povestea companiei, la fascinația clientului
  • Customer Service | Dincolo de vânzarea unui produs/serviciu
  • Clientul – responsabilitatea întregii companii
  • Cum dezvoltăm o cultură de customer service

 

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Co-Fondator, Consultant și trainer, PRO Customer

Florin Dumitrașcu este cofondator al firmei PRO Customer înființată în 2012, lucrând, încă din 2009, la proiectul de concepere și implementare a metodei PRO Customer® care, în numai 8 ani, însumează peste 7.000 de aplicanţi - consultanţi de vânzări, manageri de primă linie sau de top din diferite industrii precum: bănci, asigurări, telecomunicaţii, produse farmaceutice, vânzare și închiriere de utilaje de mare mecanizare.

Citeste mai mult

Director Communications, Philip Morris Romania

Dragoș Bucurenci este director de comunicare al Philip Morris în România. A absolvit programul de Master în Administrarea Afacerilor (MBA) al Stanford Graduate School of Business și a fost consilier de comunicare al comisarului european pentru politici regionale.

Citeste mai mult

Marketing Manager, SunGarden Golf & Spa Resort

Marketing Manager și PR cu o experiență de peste 10 ani în acest domeniu, a atins cea mai mare provocare a carierei de până acum, când a făcut cunoștință cu lanțul hotelier SunGarden Hotels & Resorts.

Citeste mai mult

Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom

Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.

Citeste mai mult

Co-founder, Beez

Lucian Cramba este fondator Beez, aplicație care automatizează procesul de economisire, și Fast Order, aplicație care te ajută să economisești timp atunci când ești la cafenea, bar, restaurant.

Citeste mai mult

CEO, Blugento

Sandu Băbășan, antreprenor cu peste 14 ani experiență de business în domeniul IT, este în prezent CEO al companiei Blugento SA, un SaaS (Software as a Service) pe segmentul eCommerce. Este acționar în companiile iVox Research (cercetare de piață), CashControl (aplicație de management financiar) și a fost partener din 2009 în agenția de web development MindMagnet Software - agenție din care a făcut full-exit în anul 2018.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.

Citeste mai mult

Cofondator, SELLification

In momentul de fata, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici si mijlocii sa acceseze fonduri cu finantare nerambursabila de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societati de tip SRL si/sau SRL-D.

Citeste mai mult