- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Beneficii participanti
Sesiune speciala [Antreprenoriat] 1 - Validarea ideii si a modelului de afaceri
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care iau in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
Testarea și validarea ideilor de afaceri reprezintă o componentă importantă a modelului de afaceri, oferind mai multă claritate și siguranță în implementarea ulterioară a strategiilor antreprenoriale. Modelele de afaceri reprezintă o cale prin care antreprenorii pot să implementeze ideile printr-un demers strategic coerent. Inovarea modelelor de afaceri, dar mai ales a modului în care este creată valoarea de către afacerea în sine și percepția acesteia de către clientul final reprezintă puncte de reper asupra cărora un antreprenor trebuie să reflecteze. Valoarea generată de afacere, reprezintă unul din punctele centrale prin care o afacere se poate distinge într-un sector competitiv de afaceri. Testarea și validarea ideii, din perspectiva valorii, poate aduce informații utile antreprenorului, iar prin intermediul acestora, modelele de afaceri pot fi optimizate, deciziile pot minimiza riscurile și implicit afacerea poate deveni mai competitivă.
Temele centrale sunt orientate pe experiențele pe care speakerii le-au întâmpinat în validarea ideilor de afaceri pe care le-au inițiat sau pe care le conduc. Experiența practică a acestora, au direcționat discuțiile spre teme precum legătura dintre modelul de afaceri și validarea ideii de afaceri, povestea care stă în spatele ideii de afaceri, sau validarea unei idei de afaceri într-un sector de afaceri afectat în mare măsură de criză cum este cel imobiliar. Workshop-ul are ca principal obiectiv familiarizarea participanților cu cele mai importante mijloace, instrumente și strategii prin care un antreprenor, sau o organizație prin intraprenoriat, pot valida ideile de afaceri. În cazul unui antreprenor, validarea ideii de afaceri poate asigura un început mai facil al demersului antreprenorial, deoarece atrage atenția investitorilor, minimizând în același timp riscurile. În cazul unei organizații care promovează intraprenoriatul prin intermediul culturii organizaționale, validarea unei noi idei care să lărgească portofoliul de afaceri al companiei poate conduce la exploatarea de noi sectoare de afaceri sau descoperirea unor noi oportunități. Un aspect important pe care speakerii l-au punctat în prezentările lor a fost legătura dintre etapele testării și validării unei idei de afaceri și modelul de afaceri, să-i facă un antreprenor atunci când își propune validarea unei idei și legăturile cu celelalte elemente ale unui model de afaceri: fluxurile financiare, rutele posibile spre clienți, minimizarea riscurilor aferente și poziționarea afacerii în lanțul valorii. Din punct de vedere strategic, în dezbateri s-a discutat și despre valoarea pe care o generează o afacere plecând de la idee și până la dobândirea avantajului concurențial.
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
Director General, Siemens
De-a lungul carierei sale, Cristian Secoşan a ocupat poziţii de management în cadrul unora dintre cele mai importante companii din domeniul energiei şi ingineriei. Este director general Siemens de la 1 octombrie 2018, anterior ocupând aceeași poziție în perioada iulie 2009 – august 2012. Din această funcție, Secoşan va continua dezvoltarea direcţiilor strategice ale companiei: electrificare, automatizare şi digitalizare.
CEO & Founding Partner, ZITEC
Alexandru Lăpușan este CEO și co-fondator Zitec, unul dintre principalii furnizori de soluții de afaceri, servicii digitale și produse tehnologice personalizate din România. La 16 ani de când a pus bazele companiei, Alex conduce o echipă de peste 160 de specialiști în dezvoltare software și marketintg digital aflați în cele două birouri din țară – București și Brașov.
CEO, Blugento
Sandu Băbășan, antreprenor cu peste 14 ani experiență de business în domeniul IT, este în prezent CEO al companiei Blugento SA, un SaaS (Software as a Service) pe segmentul eCommerce. Este acționar în companiile iVox Research (cercetare de piață), CashControl (aplicație de management financiar) și a fost partener din 2009 în agenția de web development MindMagnet Software - agenție din care a făcut full-exit în anul 2018.
Managing Partner, GCG
Antreprenor, consultant de business si mentor al comunitatii de start-upuri din Romania, Mihai Guran se diferentiaza prin experienta in dezvoltare de business la nivel international, cu expertiza profesionala in management, sales si marketing. Rezultatele obtinute s-au reflectat in cresteri ale cotelor de piata obtinute cu echipele formate si conduse pentru Dell, HP si Bitdefender.
Co-Founder, PONY CAR SHARING
Demis Ghindeanu este CEO-ul si Co-fondator-ul companiei Pony Car Sharing, prima si cea mai mare companie de car sharing din Romania, infiintata la Cluj in anul 2015. Din anul 2017 Pony s-a lansat in Bucuresti si in 2018 in Alba Iulia. In prezent PONY are o flota de peste 160 de masini conduse de o comunitate de peste 20.000 de useri. Demis are o experienta de peste 15 ani in Marketing si Publicitate, fiind si CEO-ul agentie de publicitate Marks.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.