- Homepage
- VEZI CUM A FOST
- DESPRE BOOTCAMP
- Mentorii care te vor ghida in BOOTCAMP
- Programul BOOTCAMPULUI
- CONTACT
Atelier interactiv [focus pe dezvoltarea personala] - Influentare si vanzare
Scop modul:
Acest modul isi propune sa echipeze managerii cu tehnicile, cunoștiințele și instrumentele necesare pentru a crea un „buy-in” eficient pentru ideile lor in întreaga organizație.
Agenda modul/Tematici abordate:
- Structura propunere de valoare pentru idee;
- Structura de cumparare organizatie – roluri – criterii de decizie;
- Structura prezentare / vanzare idee catre persoane si organizatie.
Key Takeaways/Propunere de valoare:
- Construiti o structura clara de a vinde o idee organizației;
- Identificați „structura de cumparare” a organizatiei pentru succesul ideii;
- Tactici aplicate pentru a influența persoanele și grupurile din organizatie.
Instrumente si livrabile concrete cu care ramane concret dupa curs:
- Matrice management performanta, presiune si prioritati;
- Idea One Pager;
- Joint Action Plan .
Pauza de cafea
Power lunch
Lista speakeri
Manager , ACknowledge
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.