- Homepage
- VEZI CUM A FOST
- DESPRE BOOTCAMP
- Mentorii care te vor ghida in BOOTCAMP
- Programul BOOTCAMPULUI
- CONTACT
Atelier interactiv [focus pe dezvoltarea personala] - Brandul personal si valoarea lui
Scop si descriere:
Acest modul isi propuna sa aprofundeze constructia brandului personal in business, fie ca e vorba despre antreprenori sau manageri din cadrul diferitelor compnii. Modulul nuanteaza legatura dintre brandul companiei, cel comercial, si cel personal, si ofera instrumente pentru a lucra structurat la constructia brandului personal, cu impact pozitiv in succesul companiei. Ofera de asemenea sfaturi punctuale in situatii specifice mai dificile.
Agenda detaliata: 9.00 – 11.00
- Rolul brandului personal:
- Legatura intre brandul personal si brandul de companie
- Rolul “ambasadorilor de imagine” in construirea si mentinerea reputatiei companiei; cum se aleg si definesc
- Asumarea viziunii si misiunii companiei si riscul de disonanta
- Cum se cultiva brandul personal:
- Definirea valorilor si personalitatii
- Definirea mesajelor cheie si a pozitionarii
- Elaborarea unui plan de comunicare
Workshop aplicat pentru participanti pentru definirea valorilor si a mesajelor
- Tricks and tips pentru inlaturarea barierelor de constructie a brandului personal in situatii specifice:
- Pentru profile psihologice mai putin expansive si mai putin confortabile cu exprimarea in public
- Pentru persoane care nu sunt confortabile cu social media
- Recomandari in functie de marimea si complexitatea organizatiei sau de produsele/serviciile vandute
Key takeaways:
In timpul cursului vor lucra individual cateva elemente, pe care le vor putea lua acasa si implementa in realitatea activitatii lor:
- Valorile specifice la care se raporteaza brandul lor personal
- Mesajele cheie (de brand) pe care sa le comunice
- Canalele de comunicare pe care sa le foloseasca
La sfarsitul modulului, cursantii vor pleca cu un mini-plan de implementare a brandului personal.
Power breakfast
Pauza de cafea
Lista speakeri
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.