Atelier interactiv [focus pe dezvoltarea personala] - Brandul personal si valoarea lui

Scop si descriere:

Acest modul isi propuna sa aprofundeze constructia brandului personal in business, fie ca e vorba despre antreprenori sau manageri din cadrul diferitelor compnii. Modulul nuanteaza legatura dintre brandul companiei, cel comercial, si cel personal, si ofera instrumente pentru a lucra structurat la constructia brandului personal, cu impact pozitiv in succesul companiei. Ofera de asemenea sfaturi punctuale in situatii specifice mai dificile.

Agenda detaliata: 9.00 – 11.00

  1. Rolul brandului personal:
    • Legatura intre brandul personal si brandul de companie
    • Rolul “ambasadorilor de imagine” in construirea si mentinerea reputatiei companiei; cum se aleg si definesc
    • Asumarea viziunii si misiunii companiei si riscul de disonanta
  2. Cum se cultiva brandul personal:
    • Definirea valorilor si personalitatii
    • Definirea mesajelor cheie si a pozitionarii
    • Elaborarea unui plan de comunicare

Workshop aplicat pentru participanti pentru definirea valorilor si a mesajelor

  1. Tricks and tips pentru inlaturarea barierelor de constructie a brandului personal in situatii specifice:
    • Pentru profile psihologice mai putin expansive si mai putin confortabile cu exprimarea in public
    • Pentru persoane care nu sunt confortabile cu social media
    • Recomandari in functie de marimea si complexitatea organizatiei sau de produsele/serviciile vandute

Key takeaways:

In timpul cursului vor lucra individual cateva elemente, pe care le vor putea lua acasa si implementa in realitatea activitatii lor:

  • Valorile specifice la care se raporteaza brandul lor personal
  • Mesajele cheie (de brand) pe care sa le comunice
  • Canalele de comunicare pe care sa le foloseasca

La sfarsitul modulului, cursantii vor pleca cu un mini-plan de implementare a brandului personal.

Articolul anterior

Power breakfast

Articolul urmator

Pauza de cafea

Lista speakeri

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult