Poză la minut

Poză la minut
Inginer de formaţie, absolvent al Facultăţii de Tehnologia Construcţiilor de Maşini cu Diploma 
de excelenţă „Dimitrie Mangeron“, Ștefan Andrei ajunge la fotografie ca business dintr-o 
constrângere de ordin personal. Dar fotografia reprezenta pasiunea sa din adolescenţă. 
 
„De pe la 14-16 ani, a început să îmi placă fotografia. Mulți ani, am folosit Zenitul. În etapa 
digitală, am trecut atunci când am pus mâna pe un DSLR. Am înnebunit! Vreo trei ani, am făcut 
amatorism. Fotografiam tot ce prindeam. Sunt pasionat de călătorii, de drumeţii, îmi plac 
peşterile, speologia. Atunci când am avut primul aparat digital în mână, am fotografiat non-stop, 
zi, noapte, nu conta că era ploaie, iarnă, frig, pentru mine nu însemna nimic. Voiam să surprind 
cât mai multe lucruri în obiectiv“, spune el.
 
De altfel, încă mai păstrează acel Zenit cu obiectiv Helios de 58 mm f2., după cum chiar el 
mărturiseşte. 
 
Deşi iniţial se axase pe fotografii de nuntă, a reuşit să crească spectaculos în momentul în care în 
portofoliul său a intrat şi „sectorul“ corporate – filme de prezentare, fotografii de eveniment şi 
fotografiile de produs. „În ultimul an, cel puţin, tot mai multe companii din Iaşi şi din Moldova, 
în general, au constatat că filmele de prezentare sunt felul cel mai potrivit prin care se poate 
transmite imaginea firmei, ceea ce a dus şi la creşterea echipei şi a businessului nostru“, mai 
spune Ștefan Andrei.
 

 Articol scris de Anca Doicin

 Redactor Sef Business Days Magazine

 Face parte din generaţia de jurnalişti care îşi găsea subiectele pe  teren.  De altfel, nici acum, Anca spune că nu reuşeşte să scrie  un articol din birou, cu o singură sursă.

Are peste 18 ani de experienţă de presă, preponderent în media de business, dar şi legal. A făcut şi presă de cotidian – Bursă, şi săptămânal – Capital, de revista – Money Express, dar şi on-line – Avocatură.com. În perioada în care Anca a coordonat această publicaţie, a dezvoltat şi coordonat o echipa de 13 jurnalişti din ţară, Avocatură.com fiind singură ce reuşea să treacă de graniţele Capitalei.

A fost implicată în proiecte, ce, la timpul lor, erau considerate inovative, cum au fost Capital Top 300 sau Capital Top 100 companii. La finele anului trecut, a fost coordonatorul echipei ce a realizat şi publicat primul număr în limba română al revistei Intelligent Life – o franciză aparţinând grupului The Economist. Nu crede în puterea inspiraţională a motto-urilor, ci în puterea comunicării.

 
Descarcă Revista Business Dayshttp://businessdaysmagazine.instapage.com ) pentru a citi și restul articolelor.
 
Vezi mai multe articole din categoria: Sales & Marketing