Brandul WIRON

Brandul WIRON

Deşi activează în Iaşi, pe care nu este încă dispus să-l părăsească, Adrian Mironescu a primit multe premii internaţionale la concursurile de gen. De altfel, acesta a şi fost motorul care l-a făcut să continue în această direcţie. Căci designerul de brand are o pregătire în informatică şi, pentru o perioadă, a lucrat pe anumite proiecte inclusiv pentru Microsoft România.

„Din primii ani de facultate, am simțit că brandingul este calea prin care mă pot dezvolta cel mai frumos și mi-am transformat, pas cu pas, pasiunea în meserie. După anul petrecut în cadrul INW, o firmă de dezvoltare web, fondată de un român stabilit de foarte mult timp în Anglia, unde m-am ocupat în special de interface design pentru proiecte şi branding, mi-am făcut propria firmă, WIRON (pe atunci Idegrafo). De altfel, lucrarea mea de licenţă îmbina foarte bine cele două domenii în care lucram şi presupunea crearea unui nou site Universităţii «Alexandru Ioan Cuza»“, explică Adrian Mironescu. „Îmi place să lucrez cu percepții, să găsesc esența organizațiilor și să le ajut să se definească. De aici și apropierea de branding. Îți trebuie viziune de ansamblu, empatie și imaginație, iar eu, în timp, am învăţat să-mi valorific abilităţile. Brandingul, ca un domeniu complet, care presupune să ştii şi business, să ştii şi design, să fii în stare să intuieşti cum funcţionează un sistem, mi-a permis să-mi lărgesc orizonturile și să lucrez în arii foarte diverse, de la educație la IT, medicină, asigurări și industrie, mi-a dat șansa să învăț foarte multe despre business design, marketing, psihologie, sociologie și, foarte important, aşa am avut ocazia să cunosc antreprenori și colaboratori excepționali“, mai spune el. În portofoliul său se găsesc clienţi precum ApaVital Iași, Microsoft Romania, CCT Consultants, Ecolab, Arhipelago, Metromind, Bruk - asigurări, Premian, Tesori, Grup Romet.

De altfel, arată el, ApaVital este cel mai mare proiect de care s-a ocupat, şi a privit transformarea vechii Regii locale RAJAC într-o companie care are ceva de spus. Datorită campaniei şi a mesajului de brand conceput de Mironescu, ApaVital şi-a recâştigat piaţa. „E unul dintre rebrandingurile românești de succes, noua identitate fiind foarte bine adoptată atât intern, de către angajaţii firmei, cât și de către public, având și recunoașterea Rebrand Global Awards“.

 

 Articol scris de Anca Doicin, redactor Sef Business Days Magazine

Face parte din generaţia de jurnalişti care îşi găsea subiectele pe teren.  De altfel, nici acum, Anca spune că nu reuşeşte să scrie un articol din birou, cu o singură sursă. Are peste 18 ani de experienţă de presă, preponderent în media de business, dar şi legal. A făcut şi presă de cotidian – Bursă, şi săptămânal – Capital, de revista – Money Express, dar şi on-line – Avocatură.com. În perioada în care Anca a coordonat această publicaţie, a dezvoltat şi coordonat o echipa de 13 jurnalişti din ţară, Avocatură.com fiind singură ce reuşea să treacă de graniţele Capitalei. A fost implicată în proiecte, ce, la timpul lor, erau considerate inovative, cum au fost Capital Top 300 sau Capital Top 100 companii. La finele anului trecut, a fost coordonatorul echipei ce a realizat şi publicat primul număr în limba română al revistei Intelligent Life – o franciză aparţinând grupului The Economist. Nu crede în puterea inspiraţională a motto-urilor, ci în puterea comunicării.

 

 

Descarcă Revista Business Days 3http://businessdaysmagazine.instapage.com ) pentru a citi și restul articolelor.

Vezi mai multe articole din categoria: Sales & Marketing