
Cea mai importanta promisiune a FAN este aceea de a livra la timp și in condiții de maxima siguranța, iar a doua cea mai importanta este aceea a investițiilor asumate. Astfel, in timp ce la Brașov se muncește de zor pentru finalizarea celui mai mare al doilea HUB regional al companiei, dupa București, in țara se pregatește și o extindere pe orizontala, urmare a unei noi strategii de a reduce timpul de așteptare la client. De la jumatatea acestui an, in București, FAN Courier și-a dublat numarul centrelor de predare/primire pentru client, de la patru la opt. Centrele de predare-primire au fost amplasate in diferite puncte ale Capitalei, astfel incat sa deserveasca un numar cat mai mare de clienți din fiecare zona, fara ca tranzitul coletelor sa influențeze timpii de livrare la destinație. Aceasta soluție vine in completarea unor servicii precum Collect Point, in prezent disponibil și in cadrul celei mai mari rețele de distribuție de carburanți din Romania, OMV-Petrom, sau serviciile de curierat cu livrare rapida, tip Express Loco. ”Punctele de predare și primire colete au fost deschise pentru a raspunde unei nevoi reale a consumatorilor și pentru optimizarea serviciilor oferite de noi. In decursul timpului, am constatat ca sunt clienți carora timpul nu le permitea sa aștepte curierul pentru a primi sau a preda un colet ori un plic sau iși exprimau dorința de a veni la noi la sediu pentru a ridica un colet. Punctele de predare/primire au fost soluția prin care oferim clienților o noua posibilitate de a accesa serviciile FAN Courier”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing al FAN Courier.
Punctele de predare și primire colete au reprezentat unul dintre instrumentele importante introduse de companie in relația directa cu clienții, insa nu a fost singurul. De anul acesta, managementul FAN Courier a decis ca periodic, in principalele centre regionale ale țarii, sa se intalneasca și sa ia feedback direct de la clienți.
“Strategia noastra de business inseamna construcția de parteneriate cu clienții, de aceea, consideram ca este foarte important sa știm direct de la ei, de la sursa, care sunt nevoile lor in relația cu noi, ce așteptari au de la serviciile pe care le oferim. Am inceput seria intalnirilor cu clienții regionali odata cu inaugurarea noului sediu FAN Courier din Sibiu și Baia Mare. Feedbackul și sugestiile primite ne sunt de un real folos in dezvoltarea portofoliului nostru de produse și servicii”, a declarat directorul de marketing al FAN Courier.
Dezvoltarea organica, pas cu pas, și venind in intampinarea nevoilor clienților reprezinta cheia unui business de succes pe termen lung, spune reprezentantul companiei. Lider al pieței locale de curierat, FAN Courier este și cel mai popular brand din domeniu, conform studiilor efectuate pe parcursul mai multor ani. Ultimul studiu “Performanța brandului”, realizat de compania de cercetare GfK, a indicat faptul ca FAN Courier este perceputa ca și compania cu cel mai bun raport calitate-preț. “Deși transportul reprezinta unul dintre factorii cu cea mai puternica influența in activitatea noastra, FAN Courier a pastrat aceleași tarife. Explicația ține strict de influența pe care astfel de costuri o are in businessul clienților/partenerilor noștri, iar, daca am opera modificare de tarife ori de cate ori se schimba prețul carburanților, am influența negativ toate previziunile lor”, a explicat directorul de marketing FAN Courier. Studiul GfK este susținut și de ultimul top al celor mai populare branduri romanești, top in care FAN Courier se situeaza in primele 25 de companii cele mai apreciate in Romania. Popularitatea este demonstrata, conform GfK, și de faptul ca, pentru 53% dintre companii, FAN Courier este primul brand de curierat care le vine in minte cand sunt intrebați. Trei sferturi dintre companiile chestionate pentru cercetarea de piața spun ca, dupa ce au testat serviciile FAN Courier, au devenit clienți curenți și 89% dintre participanții la studiu se declara mulțumiți de serviciile liderului de piața.
Articolul face parte din numarul 7 al revistei Business Days Magazine.
Business Days Magazine este un proiect editorial Business Days care are scopul de a promova cultura antreprenoriala sanatoasa in Romania.
Revista Business Days Magazine este o revista de tip glossy cu 72 de pagini, aparitie trimestriala, intr-un tiraj de 2.500 de exemplare, ce se distribuie gratuit catre participantii la evenimentele Business Days, parteneri, speakeri, potentiali parteneri, camere de comert bilaterale partenere, asociatii profesionale, scoli si universitati. Conform cercetarii efectuate revistele Business Days sunt citite de peste 90.000 de cititori.
Redactor Sef: Anca Doicin, E-mail