CONFERINȚA 4 - Economia digitala si societatea

#FORMAT

Conferintele sunt manifestari formate din 7 prezentari inspirationale de cate 12 minute, sustinute de antreprenori de succes, manageri din companii de top, experti si profesionisti cu experienta de peste 10 ani, cu reputatie profesionala impecabila si cu o viziune moderna asupra trendurilor si tendintelor care redeseneaza economia si societatea. Aceste prezentari inspirationale au rol motivational, prezinta diverse perspective si se axeaza pe trenduri, tendinte, analize, prezentarea oportunitatilor si problemelor pe care le releva schimbarile generate de aceste trenduri in mediul de business si in societate.

#TOPICURI

Temele conferintelor sunt axate pe trenduri, tendinte, impactul pe care le au acestea in mediul de business, modul in care aceste valuri de schimbare vor remodela economia si societatea, oportunitati, idei de afaceri, inovatie, tehnologie, digitalizare, modele de business de succes, cum poti avea succes in regiunea in care iti desfasori activitatea si cum sa faci fata la provocarile interne si externe care iti afecteaza sansa de a avea succes

#AUDIENTA target

Antreprenori si Manageri din companii mici si mijlocii, antreprenori la inceput de drum, profesionisti la inceput de cariera, tineri preocupati de viitorul lor

#TEMA si CONTEXT

Notiunea de economie digitala se refera in special la transformarile actuale ale activitatilor economice ca rezultat al utilizarii tehnologiilor digitale, care asigura accesul, prelucrarea si stocarea informatiei intr-o maniera mai ieftina si mai facila. Noua economie este caracterizata de intensificarea inglobarii cunoasterii in noile produse si servicii, cresterea importantei invatarii si a inovarii, a globalizarii si a dezvoltarii durabile. Volumul enorm al informatiilor schimba modul de functionare a pietelor, facand posibile restructurarea intreprinderilor si aparitia de noi oportunitati pentru crearea de valoare prin exploatarea informatiilor disponibile.

Din punct de vedere social, noul model de societate aduce probleme socio-politice majore legate de fenomenul de "digital divide" (excludere de la beneficiile noilor tehnologii a unor categorii sociale si a unor regiuni/zone geografice), dar si de coeziune sociala, de conservare si promovare a culturii specifice fiecarei natiuni si comunitati locale. Solutionarea acestor probleme nu se poate realiza decat printr-un dialog larg intre autoritatile guvernamentale, reprezentantii mediului de afaceri, ai mediului academic si societatea civila.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Care sunt provocarile din economia digitala?
  • Cum se adapteaza Romania la acest nou tip de economie?
  • Cum influenteaza aceasta noua economie dezvoltarea companiilor?
  • Care sunt cele mai afectate domenii?

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Founder, Brand Architects

Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, în roluri de Brand Manager și Director de Marketing.

Citeste mai mult

Partener fondator, Coaching Partners

Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.

Citeste mai mult

Country Manager, Zoppas Industries Romania

În prezent, este reprezentant unic al ZOPPAS Industries România SRL, companie specializată în fabricarea echipamentelor casnice. Conduce propria afacere, fiind administrator unic al RUSMIR & RUSMIR CONSUL-TING SRL şi Rusmir & Rusmir Management SRL, ambele specializate în activităţi de consultanţă.

Citeste mai mult

Director, Tarom

Este Director al Companiei Tarom, după ce a contribuit de peste 20 de ani la dezvoltarea si succesul brandului BMW, 8 ani in Germania.

Citeste mai mult

Fondator, GripAds

Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.

Citeste mai mult

Secretar de stat, Guvernul României

Paula-Marinela Pîrvănescu este secretar de stat în cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Citeste mai mult

Decan, Profesor, entrepreneur, corporate trainer , Griffiths School of Management

Intreprinzator Romano-American de succes cu o bogata experienta in marketing si vanzari atat in companii romane cat si americane, Dr. Sebastian Vaduva este, de asemenea, profesor si autor al unor carti de specialitate, din anul 2005 fiind numit ca si decan al Facultaţii de Management Griffiths in cadrul Universitatii Emanuel din Oradea.

Citeste mai mult

Managing Partner, GCG

Antreprenor, consultant de business si mentor al comunitatii de start-upuri din Romania, Mihai Guran se diferentiaza prin experienta in dezvoltare de business la nivel international, cu expertiza profesionala in management, sales si marketing. Rezultatele obtinute s-au reflectat in cresteri ale cotelor de piata obtinute cu echipele formate si conduse pentru Dell, HP si Bitdefender.

Citeste mai mult
Moderatori

Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,

In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.

Citeste mai mult

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult