- Homepage
- Speakeri
- Program
- Inscriere
- Parteneri
- Parteneri media
- Networking
- Locatie si cazare
- Contact
- PRESA
- LIVE
Workshop 8 [MARK] - 5 moduri prin care poti obtine mai mult din promovarea digitala
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
#AUDIENTA target
#TEMA si CONTEXT
Pe masura ce publicitatea digitala continua sa creasca in amploare, companiile trebuie sa isi adapteze strategiile traditionale de marketing si investitiile alocate pntru a fi cat mai eficienti.
Investitiile in publicitatea digitala sunt primordiale in marketing si vor castiga tot mai mult teren in viitorul foarte apropiat. In timp ce televiziunile se mentin in continuare in topul investitiilor destinate publicitatii, previziunile pentru investitiile in reclame digitale releva ca acestea se vor apropia de cota acordata televiziunilor, ajungand la un total de 60 000 de milioane in 2017. Doar reclamele pe telefoanele mobile vor constitui 45% din display-urile digitale.
Chiar daca investitiile in publicitatea digitala sunt majore, inca este necesar ca infrastructura operationala sa fie eficienta pentru a produce rezultatele scontate ( arhitectura IT agila, procese automatizate). Din pacate insa, la acest aspect inca mai este mult de lucrat- chiar si pentru companiile din topul 50 cei mai mari investitori din lume. Studiile realizate in domeniu releva ca inca mai exista un potential de 30% care poate fi atins prin imbunatatirea infrastructurii operationale.Care sunt motivele din spatele performantei scazute?
- Investitiile in mediul digital sunt extrem de fragmentate in cadrul companiilor, fiecare departament alocand un buget unic si, astfel, per total, rezultatele eforturilor depuse nu pot fi coordonate eficient.
- Rezultatele acestui tip de promovare sunt calculate in medie, nu prin calcularea individuala si nu pot furniza o imagine concreta .
- Agentiile externe contractate pentru realizarea serviciilor de marketing nu sunt coordonate in intregime, ci doar individual.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
Lista speakeri
CEO, AppCenter Technologies
Valentin Nagacevschi are o experienta de 13 ani in Telecom, unde a lucrat pentru Telemobil si Cosmote. In aceasta perioada, el a implementat proiecte IT si Software, cea mai inalta functie fiind de CIO (Chief Information Officer), detinuta 3 ani. In 2004, primele aplicatii mobile disponibile pentru descarcat din Romania au fost lansate de Telemobil (Zapp) sub semnatura sa. La ora actuala Valentin este CEO si co-founder la AppCenter Technologies, o agentie de mobile marketing, cu peste 40 de aplicatii de business publicate pe IOS si 50 pe Android.
Marketing Manager, Conacul Archia
“Misiunea mea este sa creez momente de neuitat “Ancore in timp” pentru alte persoane si pentru mine!” Mă definesc dinamismul, socializarea și sportul. Am terminat faculatatea de Marketing si master-ul in Business Administration in cadrul ASE Bucurest sunt fost jucator de basket in divizia A la Rapid Bucuresti iar de mai bine de 4 ani de zile umblu prin toata lumea la cursuri de dezvoltare personala! De 3 ani jumatate m-am intors in business-ul familiei “Conacul Archia pentru Boieri Contemporani” in care imi vad misiunea luand viata. De cand m-am intors am organizat mai bine de 150 de nunti, 100 de evenimente corporate si am avut aproximaiv 20000 de turisti care ne-au trecut pragul! Pe langa aceste lucruri ma pasioneaza marketing-ul online! Caut continuu lucruri noi pe care sa le implementez in business-ul nostru! De multe ori sunt acuzat de parintii mei ca ma duc putin inaintea pietei!:)))
CEO și Co-fondator, SilkWEB
Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.
Managing Partner, Prometheus Programmatic
Cecilia este pasionată de tehnologie, mai ales cea folosită în publicitate și îi plac datele și analiza lor. Folosește acește pasiuni în munca de zi cu zi la Prometheus, agenția de programmatic din cadrul thegroup.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro