Masterclass 1 [COM] - Intelege optiunile tale! | Strategii validate de pret si cum functioneaza ele

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#TOPICURI

 Strategii de pret, strategii de pozitionare, politica comerciala, politica de discounturi si reduceri

#AUDIENTA target

Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat.

Directori de marketing, Directori comerciali, Directori de vanzari directe si indirecte, CFO.

#TEMA si CONTEXT

Politica de preturi a unei companii poate sa imbunatateasca sau sa distruga marja operationala a unei companii.  Warren Buffet declara ca ,, cea mai importanta decizie in evaluarea unei afaceri este politica ei de preturi’’.  Politicile eficiente de preturi pot conduce la majorarea cu un procent intre 2 si 7% a marjei operationale de profit a unei companii.

Bineinteles, nu exista o strategie care sa fie potrivita sau fezabila pentru toate companiile- tacticile adoptate trebuie sa fie personalizate in functie de strategia de business, piata si propriile capacitati ale unei companii. Cu toate acestea, s-a dovedit ca verificarea periodica a optiunilor strategice disponibile este de ajutor in identificarea unor idei noi legate de abordarea politicii de pret si contestarea mentalitatii deja stabilite. 

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • din ce este compus pretul?
  • care este diferenta dintre modalitatea de stabilirea a pretului pornind de la costuri si cea pornind de la pretul pietei?
  • care sunt factorii de care depinde stabilirea corecta a preturilor pentru produsele si serviciile pe care le ai?
  • cum influenteaza pretul contextul si piata in care iti desfasori activitatea?
  • cum influenteaza pretul strategia de piata si pozitionarea pe piata?
  • cum influenteaza pretul capabilitatile pe care le ai?
  • care este cea mai potrivita strategie de stabilire a preturilor si a politicilor comerciale intr-o piata puternic competitionala?
  • cum te ajuta brandingul si strategia de diferentiere in stabilirea strategiei corecte de pret?
  • ce inseamna strategiile disruptive de pret? cand si cum se pot ele aplica?
  • ce inseamna modelul de business "sa fi platit dupa rezultate" si care este strategia de pret potrivita pentru acest model?
  • care este diferenta intre strategia de pret focusata pe cresterea veniturilor si strategia de pret concentrata pe cresterea sau conservarea profitului?
  • care este cea mai potrivita strategie de pret atunci cand vrei sa penetrezi masiv pe piata?
  • care sunt cararecteristicile modelului de business freemium? ce fel de politica si strategie de preturi sa aplici in aceasta situatie
  • ce strategie de pret sa ai pe o piata nou creata?
  • care este cea mai buna strategie de pret atunci cand esti lider de piata? dar cand esti urmaritor (deasupra mediei)? dar cand esti in coada clasamentului (sub medie)?
  • cat de des si cand sa revizuiesti strategie de pret?
  • cum functioneaza pretul in mintea consumatorilor? ce este psihologia pretului?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Antreprenor și consilier în afaceri,

Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.

Citeste mai mult

Fondator, B2B Strategy

Dupa o experienta de mai mult de 10 ani in vanzari si marketing in cadrul unor grupuri multinationale, Daniel Rosca a lansat in 2009 B2B Strategy, companie de consultanta in optimizarea performantelor de afaceri a companiilor, in cadrul careia activeaza si ca Marketing Manager.

Citeste mai mult

Arhitect de Inovatie, Owner, Leap Forward

Dan este arhitect de inovatie, practician acreditat Blue Ocean Strategy si un catalizator pentru cresteri accelerate in afaceri prin dezvoltarea de strategii de pionierat si leadership.

Citeste mai mult
Moderatori

Managing Partner, Apimedia Training

Augusta are 16 ani de experienţă managerială şi peste 12 ani de experienţă în programe de pregătire profesională. În perioada 2000-2014 a activat în echipa Codecs, în calitate de Tutor, Trainer şi Partener Codecs. În prezent este Managing Partner al firmei Apimedia Training. Crezul Augustei este acela că, dezvoltarea personală și profesională a fiecăruia dintre noi, trebuie să fie continuă, dacă ne dorim performanță și rezultate sustenabile în tot ceea ce facem.

Citeste mai mult