- Homepage
- Speakeri
- Program
- Inscriere
- Parteneri
- Parteneri media
- Networking
- Locatie si cazare
- Contact
- PRESA
- LIVE
Workshop 4 [COM] - Vrei cresterea vanzarilor? | Aloca mai multa atentie activitatilor de PRESALES
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Strategii de crestere a vanzarilor, Pregatirea vanzarilor, Intelegerea pietei, Intelegerea clientilor, Presales, Adaptarea abordarii in vanzari
#AUDIENTA target
Directori de marketing, Directori comerciali, Directori de vanzari directe si indirecte, Manageri de vanzari, Team lideri pentru echipe de vanzari, Specialisti si Experti in vanzari, Consultanti, Responsabili de vanzari pe teren, Responsabili de vanzari prin telefon, Responsabili de campanii de generare de lead-uri
#TEMA si CONTEXT
Companiile nu acorda atentie unei surse uriase de crestere: activitatile de presales. Diferita fata de marketing si vanzari, activitatile de presales furnizeaza un set specific de sarcini care conduc la calificarea, negocierea, castigarea si reinnoirea unui parteneriat. Din studiile derulate de catre cercetatori, se releva faptul ca organizatiile cu capacitati puternice de presales castiga constant de 80-90% in ceea ce priveste reinnoirea afacerii- cu mult peste medie.
Activitatile de presales necesita o echipa dedicata de experti, a caror sarcini sunt impartite intre activitatile tehnice ( identificarea solutiilor pentru problemele clientilor) si activitatile comerciale. Aceste activitati au de trei ori un impact mai puternic decat generarea de lead-uri. Presales-ul conduce catre o rata de conversie de 5 ori mai buna si imbunatateste viteza de transformare a unui potential client in consumator.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- ce sunt lead-urile si cum le identificam corect?
- ce inseamna calificarea lead-urilor?
- care sunt cele mai probate strategii si tehnici de calificare a lead-urilor?
- cum prioritizam lead-urile?
- ce sunt aceste tehnici si cum sa le folosesti in prioritizarea lead-urilor: propensity-to-buy modeling, micro-market targeting, account-level opportunity assessment, churn prediction?
- care este rolul presales in cazul participarii la licitatii?
- care sunt cele mai validate tehnici de identificare a nevoilor clientilor?
- care este rolul presales in reinoirea sau reluarea relatiilor comerciale cu un client existent?
Lista speakeri
Managing Consultant, Premian
Antreprenor din 2008. Din 2013 aleargă în fiecare an 1 maraton de 42 km pe an în altă țară. Reprezintă Premian. Premian este o firmă de consultanță ce livrează servicii integrate de recrutare, training, teambuilding, contabilitate și marketing strategic. Până acum a lucrat cu peste 50 de companii. În această perioadă cei mai mulți din clienții Premian au fost din industriile IT, producție, distribuție, auto și retail. Între 2009 și 2002 a lucrat în o multinațională, o companie ieșeană și a făcut voluntariat în AIESEC Iași. Între 2016 și 2008 a făcut voluntariat în JCI Iași. Face voluntariat în boardul Fundației Comunitare Iași.
Business Partner, HPDI Romania
Madalina Barbu este trainer, facilitator de teambuilding, MC la evenimente, dar si project manager pentru programele HPDI unde reuseste de fiecare data sa aduca energie si buna dispozitie.
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro