Workshop 10 [HR] - Eliminarea decalajului de abilitati | Cum construiesti programe de dezvoltare a echipei care sa functioneze pentru toti?

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile la care participa pana la 3 speakeri se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 Dezvoltare profesionala, Managementul performantei la locul de munca, Programe de dezvoltare profesionala inteligente si eficienta, Eliminarea "gap"-ului de abilitati din organizatie, Managementul competentelor, Managementul talentelor in organizatie

#AUDIENTA target

Manageri si Directori de Resurse Umane, Specialisti si Experti in resurse umane, Consultati, Traineri, Antreprenori, Profesionisti, toti cei interesati de tema si subiect

#TEMA si CONTEXT

Lipsa competentelor profesionale in randul fortei de munca poate fi manifestata in diverse forme. In unele cazuri, se reflecta  la tinerii care intampina dificultati in gasirea unui loc de munca. In alte cazuri, poate fi vorba de angajatii aflati la mijlocul carierei care si-au pierdut locul de munca si nu se pot adapta noului context. In orice circumstante, atunci cand oamenii sunt deconectati de piata muncii, adeseori se deconecteaza si de alte institutii sociale.

Studiile realizate in domeniu de McKinsey releva ca exista o serie de piloni care stau la baza programelor menite sa elimine decalajul de abilitati intre angajati.

  • Mentionarea performantelor preconizate a programului: daca nu specificam rezultatele preconizate, informatiile legate de costul programelor de recrutare si training, rata de productivitate a angajatorilor, rata de retentie a angajatilor in companie si posibilitatile de promovare in cadrul acesteia, programul nu va fi credibil nici in fata angajatorilor, nici in fata angajatilor. 
  • Sprijinirea programelor de training specifice aptitudinilor tehnice si comportamentale necesare pentru fiecare post in cadrul unei companii. In procesul de selectie a noilor candidati, asigurati-va ca acestia cunosc responsabilitatile job-ului si ca sunt compatibili cu cerintele acestuia.  Cand oamenii inteleg care sunt conditiile necesare pentru a obtine succes la locul de munca, sunt mai predispusi sa aleaga un job care sa fie compatibil cu pregatirea si competentele lor. In schimb, aceste infomatii vor imbunatati calitativ rata de retentie a angajatilor in companie si vor elimina decalajul de abilitati intre membrii aceleasi echipe. 

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • cum putem cartografia harta abilitatilor si competentelor in cadrul unei organizatii pentru a intelege exact zonele cu probleme?
  • cum putem dezvolta programe de perfectionare profesionala pentru a acoperii cat mai rapid si eficient zonele de discrepanta intre ceea ce are nevoie compania si ceea ce are?
  • care sunt caracteristicile unui astfel de program de dezvoltare a abilitatilor si de crestere a competentelor menita sa aduca nivelul profesional la cel dorit de organizatie?
  • cum putem sa ne asiguram ca aceste programe chiar au efect si impact asupra tuturor celor vizati din organizatie?
  • cum sa alegem cel mai bun program de crestere profesionala a competentelor si abilitatilor in cadrul organizatiei?
  • cum masuram impactul acestor programe de eliminare a diferentelor de abilitati?
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Presedinte, Scoala de Valori

Citeste mai mult

Director HR, Ropharma

Dan este membru al Consiliului de Administrație și director al departamentului de resurse umane al companiei Ropharma - un business integrat, cu activități de producție, distribuție, retail în sectorul farmaceutic și de servicii medicale. Din aceasta pozitie, participa activ la dezvoltarea strategiei si politicilor de resurse umane, atragerea si managementul talentelor fiind una din provocarile permanente carora le raspunde. Experienta sa in implementarea principiilor Lean Sigma si in gestionarea sistemelor integrate de resurse umane, l-au sustinut in atragerea si dezvoltarea talentelor in reteaua nationala de peste 120 de farmacii administrata in prezent de Ropharma.

Citeste mai mult

Managing Director, Semper Human Training

Silviu Hotăran a devenit "antreprenor în educaţie" la începutul anului 2009, pasiunea şi obiectivul său fiind schimbarea şi dezvoltarea oamenilor, echipelor şi organizaţiilor, prin proiecte complexe (training, coaching, mentoring etc), orientate pe obiective. În perioada 1996-2008, Silviu a fost General Manager la Microsoft, 9 ani pentru filiala din România ţi 3 ani pentru Europa de Sud Est, unde a răspuns de dezvoltarea afacerilor şi organizaţiilor Microsoft din12 ţări. În prezent este Managing Director în cadrul companiei GKTI Semper Human.

Citeste mai mult

Managing Director, Grapefruit

La începutul anului 2016, Georgiana a devenit Managing Director în Grapefruit. A venit ca o schimbare naturală, după 8 ani de rezultate livrate în companie și către clienți. Motto-ul ei de Managing Director este: inovație, performanță și satisfacția clientului. Această strategie a adus în Grapefruit o creștere sustenabilă, clienți noi, precum și eficiență și eficacitate în echipă.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication

Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.

Citeste mai mult