- Homepage
- Speakeri
- Program
- Inscriere
- Parteneri
- Parteneri media
- Networking
- Locatie si cazare
- Contact
- PRESA
- LIVE
Sesiune plenara 5 - Arta echilibrului in viata in era digitala
#FORMAT
Sesiunile plenare sunt manifestari formate din 6 prezentari inspirationale de cate 15 minute, sustinute de antreprenori de succes, manageri din companii de top, experti si profesionisti cu experienta de peste 10 ani, cu reputatie profesionala impecabila si cu o viziune moderna asupra trendurilor si tendintelor care redeseneaza economia si societatea. Aceste prezentari inspirationale au rol motivational, prezinta diverse perspective si se axeaza pe trenduri, tendinte, analize, prezentarea oportunitatilor si problemelor pe care le releva schimbarile generate de aceste trenduri in mediul de business si in societate.
#TOPICURI
Inovatie, Tehnologie, Trenduri, Tendinte, Impact in societate, Impact in economie, Antreprenoriat, Viitor, echilibru in viata, fericire, transformarea digitala
#AUDIENTA target
Antreprenori si Manageri din companii mici si mijlocii, antreprenori la inceput de drum, profesionisti la inceput de cariera, tineri preocupati de viitorul lor
#TEMA si CONTEXT
Suntem in pragul unor schimbari majore care vor afecta in mod fundamental modul in care traim, lucram, relationam cu altii. Din punctul de vedere al complexitatii si scarii la care au loc aceste schimbari, sunt transformari cum nu am avut ocazia ca specie umana sa experimentam pana acum. Suntem in plina revolutie industriala, a patra revolutie majora, o revolutie a transformarii digitale care face ca liniile de demarcatie intre sfera fizica, sfera digitala si sfera biologica sa dispara...
Ce este echilibrul intre viata profesionala si viata privata? Este oare asta ceea ce ne dorim cu adevarat? Sau de fapt cautam sa ne concentram mai mult in directia care ne aduce mai multa fericire si bucurie in viata?
Astazi contextul unui job de 8 ore, 20-22 de zile pe luna, devine desuet si din ce in ce mai greu de imaginat. Transformarea digitala a societatii si mediului economic ne arunca la o abordare a vietii profesionale din ce in ce mai flexibila din perspectiva timpului investit, care nu mai devine o moneda de schimb pentru salariul lunar, ci mai degraba o resursa pe care incepem sa avem grija sa o investim din ce in ce mai eficient, pentru ca viteza de evolutie a tehnologiei, inovatiile accesibile si viteza de transformare a societatii ne determina sa o pretuim din ce in ce mai mult. Astazi avem la dispozitie mii de posibilitati de a ne organiza si eficientiza modul de investire a timpului. Productivitatea timpului investit devine un element critic si esential pentru diferentierea profesionala si pentru succes in cariera.
Cu toate astea nu putem ignora ca tehnologia, media digitala si accesul rapid la orice informatie de pe orice dispozitiv din orice colt al lumii conectat la internet creaza o noua presiune in viata noastra si se pune problema unui nou echilibru in viata: echilibrul intre viata reala si viata virtuala si vorbim deja de doua lumi cu valori de masurare a timpului diferit, unde componenta relativitatii timpului, ne impinge spre noi provocari...
Iata doua perspective ale nevoi permanente de echilibru: una care pare eterna si una noua de care am devenit constienti abia in ultima vreme si care ne impacteaza echilibrul, sanatatea, fericirea mai mult decat ne dorim si sigur mai mult decat ne imaginam.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Ce este timpul? Cum putem intelege in mod clar si eficient modul in care ne folosim timpul?
- Ce este echilibrul? De ce este el important?
- Ce este fericirea si de ce este cel mai important catalizator al atentiei noastre?
- Care este adevarul din spatele zicalei unde este atentia noastra acolo este si investitia noastra de energie?
- Balanta intre viata profesionala si viata personala? Exista ea cu adevarat? Este ea importanta cu adevarat?
- Influenta digitalului in viata noastra profesionala - plusuri si minusuri de care suntem sau nu constienti?
- Influenta digitalului in viata noastra personala - suntem oare constienti de puterea transformatoare a acesteia?
- Prin ce difera timpul in mediul virtual fata de mediul real? De ce perceptia asupra timpului in mediul virtual este diferita de cea din mediul real?
- Cum sa cream un echilibru intre viata noastra virtuala (online) si cea reala? La ce pericole ne expunem cand petrecem prea mult timp intr-un mediu virtual cu propriile sale reguli, ascunsi deseori in spatele unui avatar, care nu intotdeauna este identica cu persoana care suntem in realitate?
- Care este impactul acestor valuri de schimbare generate de transformarea digitala a economiei si a societatii asupra sanatatii si echilibrului nostru psihic?
# RESURSE
- https://www.weforum.org/agenda/2015/02/why-you-will-never-find-work-life-balance/
- https://blogs.scientificamerican.com/anthropology-in-practice/creeping-connectivity-work-and-life-in-a-hyper-connected-world/
- https://www.weforum.org/agenda/2015/07/how-can-millennials-achieve-a-work-life-balance/
- https://www.weforum.org/agenda/2016/09/why-increased-work-life-balance-will-probably-just-make-you-want-more
Lista speakeri
Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,
In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.
Director / Producer, Inspirational Filmmaking
Tedy Necula produce campanii video inspirationale pentru branduri, in cadrul agentiei care ii poarta numele. Campaniile sale sunt memorabile si pline de emotie. Din portofoliul lui fac parte Fan Courier, Colliers, Unilever, Apa Nova, Chevrolet, UNICEF. Prin povesstea sa de viata inspira audinte din toata lumea. Inspirationalul aduce revelatii, iar revelatiile produc schimbarea.
General Manager, Memo Consult srl
Sunt sarb de origine, nascut in Belgrad in anul 1969. Sunt om de afaceri si am derulat numeroase proiecte de antreprenoriat in Romania si la nivel international. Din studentie am lucrat in vanzari directe pornind intotdeauna de "jos" iar cel mai bun exemplu este activitatea desfasurata in cadrul companiei Zepter International unde am ajuns Director General de Vanzari. In prezent, sunt director si instructor Metodei Silva Romania si sunt asociat in diverse proiecte si companii.
Dezvoltator global de business, Nu Skin Enterprises
Mass media timp de 20 de ani: 13 in televiziune: ProTV, B1TV si 7 ani in printing, ca si Redactor Sef al revistei Men's Health – Editia Romana. Acum: Dezvoltator de business - Wellness (Well being) & Nutrigenomica
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
Sociolog si analist comportamental, www.mihaelastroe.ro
Mihaela Stroe este doctor in sociologie, speaker, trainer, autor, specialist in analiza comportamentala. Din 2003 Mihaela este partenera de afaceri cu fostul agent FBI Joe Navarro, unul dintre fondatorii diviziei de Analiza Comportamentala din cadrul FBI.
Moderatori
Consultant in comunicare,
Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.