Workshop [HR&Leadership] 2 - Alianța și organizația reinventată

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.

#TEME ABORDATE

  • Angajarea si atragerea talentelor in echipa in era conectivitatii
  • Noul cadru de angajare bazat pe incredere mutuala, investitie reciproca si beneficii de ambele parti
  • Cum sa recastigi increderea si loialitatea printr-o alianta
  • Cum obtii ce e mai bun din talentul antreprenorial (gandirea antreprenoriala si actiunile ce deriva din ea sunt competentele cele mai importante pe care companiile le solicita de la angajatii lor, iar in conditiile in care ritmul competitiv se inteteste, importanta lor creste)
  • Cum sa implementezi programe de inteligenta sociala (tactici si tehnici de a investi in retelele angajatilor)
  • Misiunile sau cum sa organizezi alianta (misiunile cu caracter determinat permit o concentrare mai atenta si un cadru de timp agreat de ambele parti pentru a discuta viitorul relatiei de munca, ele dau angajatilor valorosi motive concrete si de nerefuzat pentru a rezista pana la capat. ). Si mai important, o misiune realista permite ambelor parti sa fie oneste. In absenta onestitatii, increderea nu poate inmuguri)
  • Retele de fost angajati si cum le folosim pentru cresterea afacerii
  • Evolutia organizatiilor contemporane si perspective asupra organizatiilor viitorului
  • Evolutia ledership-ului de la comanda si control la predictie si control
  • Evolutia organizatiilor contemporane si perspective asupra organizatiilor viitorului
  • Evolutia ledership-ului de la comanda si control la predictie si control
  • Trecerea catre stilul modern de leadership .
  • O categorie de organizatii glorifica stilul ferm de conducere, pe cand in al doilea  tip de organizatii liderii trebuie sa fie in slujba celor pe care ii conduc. Postura pe care o adopta este una nobila - se arata generos, empatic si atent la ceilalti, insistand ca, avand in vedere inegalitatea, saracia si discriminarea care continua sa existe in lumea noastra, trebuie sa ne dorim mai mult de la viata decat concentrarea egocentrica pe succesul in cariera.
  • Raportul acestor organizatii cu regulile sunt ambigue si contradictorii: regulile sfarsesc intotdeauna prin a fi arbitrare si nedrepte, dar eliminarea lor completa se dovedeste imposibila si practic deschide calea abuzului. Aceste noi organizatii au o paradigma puternica in demolarea vechilor structuri, dar de multe ori neputincioase in a formula alternative practice.
  • In ultimii ani apar organizatii din ce in ce mai sensibile la ceea ce simt oamenii. De ce este important, ce beneficii are si cum putem proceda pentru a tine cont de emotiile angajatilor.
  • Automanagementul - calea spre performanta eficace, chiar si la scara mare, cu un sistem bazat pe relatii intre egali, fara a fi nevoie de ierarhie sau consens
  • Intregimea - un set coerent de practici care ne incurajeaza sa ne redobandim intregimea si sa venim la serviciu cu tot ceea ce tine de identitatea noastra.
  • Scopul evolutionar - organizatiile moderne evolutioniste, sunt considerate ca avand o viata proprie si un sentiment propriu al directiei in care merg. In loc de a incerca sa previzioneze si sa controleze viitorul,  membrii organizatiei sunt chemati sa asculte atent si sa inteleaga ce doreste organizatia sa devina, carui scop doreste sa-i slujeasca.

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

CEO și co-fondator , ROCA

Rudolf Vizental este unul dintre fondatorii platformei de investiții și management pentru companii în dificultate, ROCA, pe care o conduce din funcția de CEO.

Citeste mai mult

Administrator public, Primaria Muncipiului Oradea

Ca formatie jurist, Dacian Palladi activeaza in afaceri din 1992. Vreme de 11 ani a desfasurat activitatea de consultanta juridica si financiar-fiscala. De mai bine de 10 ani desfasoara activitati de consultanta in managementul general al companiilor, managementul schimbarii, managementul inovatiei, marketing si psihologia consumatorilor. Persoana publica, pasionat de dezvoltare personala, de ceva vreme se exprima si in scris pe blogul sau www.dacianpalladi.com .

Citeste mai mult

Managing Partner, Transearch

După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.

Citeste mai mult

Partener fondator, Coaching Partners

Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.

Citeste mai mult

Managing Partner, Valoria Business Solutions

Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.

Citeste mai mult

Fondator, Academia de HR

Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult