Masterclass [Business development] 1 - Winning Marketing Strategies

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#AUDIENTA target

Este dedicat Directorilor de marketing,  Directorilor de comunicare, brand managerilor, owneri implicați  activ în business!​ Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat. 

#DESCRIERE MASTERCLASS

Marketing-ul este psihologie aplicata in business. Participanții vor întelege cum își pot transforma brandurile, ca să aibă mai mulți clienți loiali și o profitabilitate mai mare a afacerii lor.


Critice sunt: să te cunoști pe tine (ADN, bias-uri, blind spots, limite) și să îi cunoști pe cei pe care vrei să îi atragi (tensiuni, vise, insights).


Obiectivul final: un trib loial care să îți recomande produsul/ serviciul mai departe.

Cum face asta:
- Tribul din interiorul organizației atrage tribul din exterior
- Folosește o ideologie, emoții, beneficii și produce artefacte (branduri)
- Aceastea pot fi produse sau servicii, critice sunt leadership-ul și self-awarenss-ul.

​# RESURSE*

Vom face exerciții, vor rămâne cu metodologii și instrumente de lucru.

Toti participanții la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • câte o prezentare din partea speakerului care va conține cel putin ideile principale vehiculate pe parcursul prezentarii 
  • o listă de referințe, recomandări, cărți, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicații care îi pot ajuta pe participanți să aprofundeze temele și subiectele abordate în cadrul acestui workshop
  • o listă de cel putin un tool/instrument care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop să fie mai eficienți în activitatea pe care o desfasoară zi de zi și pe care să-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Founder, Brand Architects

Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, în roluri de Brand Manager și Director de Marketing.

Citeste mai mult